0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Je suis Axis

blogi.szafa.pl/ /axis

mar. 14

przegiełam:D

dodane przez: axis dn. 14-03-2011 r.

wagax.jpg

dnia 14 marca 2011r postanowilam pożegnac się na AMEN z moją wagą (wagą w sensie kg) która osiągneła cudowną liczbę (prawie) 61kg !!!!!!!!!!! Niezłe zapasy w podskórnej tkance tłuszczowej sobie zrobiłam przez zime:/ Moze i po mnie nie widac zbytnio ze tyle waże (mam 173cm wzrostu) ale ta 60-siątka mnie przeraza:D tak więc postanowilam ze zrzuce 4kg! Wiem ze to mało, ale będąc mega leniem chyba wiecej nie dam rady zrzucic:D ale czas pokaze:) Raz na tydzien bede sie wazyła i wrzucała zdjecia wagi, a raz dziennie zdjecia posiłków ktore jadłam, zeby miec wiekszą motywacje do mniejszego pałaszowania:D
Mysle ze najlepszą dietą bedzie ŻP - czyli żryj połowe;) Masa moich znajomych tak sie odchudziła, jedli wszystko z tym ze DOSŁOWNIE połowe (kolega nawet kebaba poł zjadał) :P I faktycznie były efekty. Tak wiec moze i mi sie uda:)
mam nadzieje ze nie wymiękne...

Dzisiejsze sniadanie:

2 kromki chleba z masłem, serem pieprzowym i pomidorkiem:) i oczywiscie do tego herbatka :)
DSC06909x.jpg
Ciekawe czy wytrzymam do obiadu nie podjadajac? :)



wpis edytowany 2013-05-01 o godz. 23:02:43

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Je suis Axis

Prowadzony przez:
axis

Axis czyli kolejna szafowiczka ktora wzięła się za prowadzenie bloga. Pasja fotografowania wszystkiego i wszędzie, zakrapiana odrobiną własnego stylu będzie poddawana ciągłej ocenie innych blogerek.

O mnie

axis

Na szafie od: 02-09-2009

Obserwuj

;)

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Soon...

  Niebawem będzie...

Stylepit.pl

Nigdy nie...

Hello September!

Wrzesień zawitał do...

Time for Mohito

Czasami tak w życiu...

Sobota w Kukaniu -...

Tak jak obiecałam,...

Brak komentarzy

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0