0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Je suis Axis

blogi.szafa.pl/ /axis

lip. 28

Ulubione outfity...

dodane przez: axis dn. 28-07-2011 r.

...czyli zestawy z serii "lubie nosić zbyt często" :) Tak tak...znając zycie nie jedna z was ma niedomykającą sie szafe, a na codzien nosi te samrze rzeczy ( no może z małymi zmianami:P). Ja tak często mam. Co rusz kupuje cos nowego, a jak przychodzi co do czego to ubieram sie w swoje "oklepane" zestawy. Czemu ja tak robie?:) Cóż, być moze nie jestem super trendsetterką i jak juz mam sie eghm powiedzmy wystroic, to na ostatnią chwile nie lubie ryzykowac z zestawami. Poniżej wrzucam zestawy, ktore na przełomie wiosny i lata gościły u mnie bardzo czesto:)
zarax.jpghouse1xxxxxxxxx.jpg
wwx.jpg1.jpg

tunikax.jpgd2.jpg d1.jpg
 ffffffffx.jpgaaaaqqqqqqqqq.jpg
Zdecydowanie te zestawy oraz ich "mixy" pojawiały sie najczesciej:) Nie bede zamieszczala wszystkich zestawów bo troche tego bedzie za duzo.
Musze przyznac, ze odkąd zostałam szczesliwą posiadaczka rozowej, zarowej marynarki, to ona stała sie królową moich ostatnich kreacji:) Każde wyjscie na obiad do mamy, na pierogi do babci, czy wypad z koleżanką na pesto zaczyna się od założenia rózowej marynarki:) Tak naprawde staram się ją wykorzystac jak moge, bo znając zycie gdy przyjdą chłodne jesienne dni to będe wolała załozyc jakis cieplejszy kardigan w odcieniach brązku, beżu, czy też granatu, a marynarka pojdzie w odstawkę... chyba taka kolej rzeczy przy zmieniających się porach roku:)
Na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieje ze przy następnej notce nie bede odgrzewała staroci, tylko wrzuce jakis nowy (niepowtarzający się) outfit:)
pozdrawiam:*

wpis edytowany 2011-07-28 o godz. 14:19:24

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Je suis Axis

Prowadzony przez:
axis

Axis czyli kolejna szafowiczka ktora wzięła się za prowadzenie bloga. Pasja fotografowania wszystkiego i wszędzie, zakrapiana odrobiną własnego stylu będzie poddawana ciągłej ocenie innych blogerek.

O mnie

axis

Na szafie od: 02-09-2009

Obserwuj

;)

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Soon...

  Niebawem będzie...

Stylepit.pl

Nigdy nie...

Hello September!

Wrzesień zawitał do...

Time for Mohito

Czasami tak w życiu...

Sobota w Kukaniu -...

Tak jak obiecałam,...

Brak komentarzy

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0