0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

changeyourstyle

blogi.szafa.pl/ /anusia24

sty. 20

czas wyruszyc na zakupy:)

dodane przez: anusia24 dn. 20-01-2012 r.
czas wyruszyc na zakupy:)

Hej dziewczyny.....

 

dzisiaj opowiem wam krotko o wyprzedazach. Wiemy dobrze jak to jest wchodzac do sklepu z nadzieja, ze dostaniemy upragniana przez nas rzecz po niskiej cenie....ja tez znam to uczucie kiedy nagle przedzierajac sie przez sterty ubran widzimy w koncu piekna sukienke, buty czy torebke. Oczy robia nam sie wieksze a na twarzy pojawia sie usmiech. Lecimy szybko do przemierzalni z nadzieja, ze wybrany ciuch bedzie idelanie na nas lezal. Najczesciej kupujemy go i wychodzimy ze sklepu szczesliwe jakbysmy wygraly w totka:) Jak wiecie "sale" nie zawsze oznacza, ze dostaniemy wybrana przez nas rzecz taniej. Niestety czesto ceny przed promocja sa mniejsze a tak naprawde napis "sale"  ma tylko przyciagnac klientow. Ja jak zawsze wybralam sie na poszukiwania okazji:) A co wy kupilyscie fajnego??? 

 Ja jeszcze przed wbraniem sie do sklepu zakupilam przez internet buty ktore bardzo mi sie podobaly ale z powodu wczesniejszej ceny nie bylam pewna czy chce je zamowic. Po przecenie kosztowaly 99zl. Myslicie, ze warto bylo??

 

 

wpis edytowany 2012-01-20 o godz. 22:19:15

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


BeautifulAngelDoll
Zobacz blog

BeautifulAngelDoll napisała:

dodane: 24-01-2012 16:15

Tak, bo są klasyczne, eleganckie, uniwersalne i proste, dzięki czemu będą pasować do wielu zestawów:) Ja kupiłam na wyprzedaży przepiękne kolczyki serca z kryształkami w River Island oraz w tym samym sklepie naszyjnik również kryształowy w kształcie kołnierzyka:) Pozdrawiam serdecznie:*
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

changeyourstyle

Prowadzony przez:
anusia24

najnowsze trendy urodowe i kosmetyczne oraz porady jak wygladac na czasie i nie popasc w dlugi:)

O mnie

anusia24

Na szafie od: 29-01-2010

Obserwuj

mam na imie Ania i lubie bawic sie moda.

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0