0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

blog Jadźki;)

blogi.szafa.pl/ /and222ia

wrz. 27

zdobycze z sh cz4

dodane przez: and222ia dn. 27-09-2012 r.
zdobycze z sh cz4

cześć

zazwyczaj do sh chodzę tylko w piątki bo wtedy jest dostawa nowych ciuchów, ostatnio jednak poszłam we wtorek bo w ten dzień jest dostawa butów i torebek, było późno bo ok 17 h a więc nie napalałam się że coś kupię bo wiem ile tam ludzi przychodzi zaraz po otwarciu albo nawet przed otwarciem w dniu dostawy i najleszpy towar schodzi w ciągu pierwszych 15 min, ale o dziwo udało mi się kupić buty:) nigdy butów w sh nie kupowałam wcześniej te wzięłam tylko dlatego że są chyba nowe, (w środku i na zewnątrz oklejone naklejkami) nie mają żadnych śadów użytkowania, buty firmy atmosphere kolekcja chyba zeszłoroczna jeśli się nie mylę wiem że nie wszystkim się spodobają, gdyż są hmmm specyficzne :D

koszt ich to całe 12 zł zastanawiam się żeby platformy i obcas przerobić na czarny kolor, ale mam na to dużo czasu jeszcze hehe

no i dodam jeszcze zdjęcie sweterka który jest moim ulubionym ostatnio a upolowałam go z 2 tygodnie temu:)

trochę słabo go widać ale dodam go jeszcze raz w poście zbiorowym ze zdobyczmi z sh part5

bo trochę się nazbierało tego:)

wpis edytowany 2012-09-27 o godz. 17:28:44

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


alex_gl
Zobacz blog

alex_gl napisała:

dodane: 27-09-2012 19:42

Fajne buty, osobiście bym ich nie nosiła, ale pewnie kupiłabym je ze względu na niską cenę i ich wygląd xD
W moim ulubionym sh jeśli już bym takie znalazła, pewnie musiałabym dać za nie z zł...
 

misswikusia
Zobacz blog

misswikusia napisała:

dodane: 27-09-2012 19:10

no nie mów mi ze takie buty w lumpie dorwałaś;o u mnie jesli o buty chodzi tą są same takie straszne
 

Carmen-M
Zobacz blog

Carmen-M napisała:

dodane: 27-09-2012 19:07

sweterek:)
 

koja55
Zobacz blog

koja55 napisała:

dodane: 27-09-2012 19:07

fajne buty! :)
 

brokenmyhead
Zobacz blog

brokenmyhead napisała:

dodane: 27-09-2012 19:00

mi się nie podobają
 

patusss933
Zobacz blog

patusss933 napisała:

dodane: 27-09-2012 18:28

buciki śliczne
 

NelehFly
Zobacz blog

NelehFly napisała:

dodane: 27-09-2012 18:20

piękne buty, mega zazdroszczę :(
 

kaska__1990

kaska__1990 napisała:

dodane: 27-09-2012 18:15

Buty świetne, nie mogę uwierzyć, że coś takiego uchowało się aż do godziny 17 (i to w Twoim rozmiarze trafiłaś!):D Ładne buty zawsze znikają zaraz po otwarciu sklepu. Zawsze się rozglądam za czymś ciekawym, ale niestety jeszcze żadnych butów z sh nie posiadam:(
 

sylwia09121991
Zobacz blog

sylwia09121991 napisała:

dodane: 27-09-2012 18:13

sweterek mega!
 

Sunsetka

Sunsetka napisała:

dodane: 27-09-2012 17:57

jak dla mnie buty mega :D
 

ala1561

ala1561 napisała:

dodane: 27-09-2012 17:49

buty są kapitalne !!
 

ala1561

ala1561 napisała:

dodane: 27-09-2012 17:49

buty są kapitalne !!
 

annabeth
Zobacz blog

annabeth napisała:

dodane: 27-09-2012 17:46

buty są bardzo fajne! :)
 

Freaking
Zobacz blog

Freaking napisała:

dodane: 27-09-2012 17:41

moze buty lepiej by wygladaly gdyby nie byly w nie wsadzone spodnie :) sweterek fajny.
 

Head

Head napisała:

dodane: 27-09-2012 17:35

mi też się buty nie podobają
 

martys1602
Zobacz blog

martys1602 napisała:

dodane: 27-09-2012 17:32

no niestety buty not
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

blog Jadźki;)

Prowadzony przez:
and222ia

witam was postanowiłam założyć bloga o wszystkim i o niczym;) czyli o modzie, zdrowiu, kulinariach, itp mam nadzieję że często będziecie tu zaglądać i zostawiać po sobie jakiś znak,

O mnie

and222ia

Na szafie od: 24-08-2009

Obserwuj

Uczę się w policealnej szkole na kierunku technik farmacji. Interesuję się zdrowiem, jak każda z nas modą i urodą ale także krajami egzotycznymi;)

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0