0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

ala1990

blogi.szafa.pl/ /aleksandra1990

cze. 03

Konkurs „Be vintage”

dodane przez: aleksandra1990 dn. 03-06-2012 r.
Konkurs „Be vintage”

Ubrania vintage oznaczają nowe lub używane ubrania pochodzące z poprzedniej epoki. Do tej kategorii zalicza się garderobę z okresu: lata dwudzieste – lata osiemdziesiąte.. W takiej stylizacji napewno zostaniesz zauważona na ulicy  p.s: jeśli Ci się podoba proszę o głos

wpis edytowany 2012-06-06 o godz. 11:12:59

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


aleksandra1990
Zobacz blog

aleksandra1990 napisała:

dodane: 11-06-2012 17:56

może nie potrzebnie sie denerwuje :d ale to była pierwsza myśl jak zobaczyłam jej stylizację, tym bardziej że dużo czasu spędziłam nad jej stowrzeniem, bo nic do siebie nie pasowało zresztą i tak tutaj decyduje jury i w sumie nie wiem czy brane są pod uwagę głosy
 

Yza_Pyza
Zobacz blog

Yza_Pyza napisała:

dodane: 11-06-2012 17:53

myślę,że nie ściągnela stylizacji, ponieważ jest ich duzo.. i watpie,zeby wszystkie przejrzala, a ulozyla wedlug wlasnych upodobac, z czego wynika,ze macie podobne gusty, ty ulozylas ja pierwsza,wiec nie masz sie o co martwic...
 

aleksandra1990
Zobacz blog

aleksandra1990 napisała:

dodane: 11-06-2012 17:51

bo nie ma az tak duzegowyboru
 

aleksandra1990
Zobacz blog

aleksandra1990 napisała:

dodane: 11-06-2012 17:51

ale nie zżyna całej stylizacji.. przecież wiadomo że buty czy marynarka bedzie taka sama
 

Yza_Pyza
Zobacz blog

Yza_Pyza napisała:

dodane: 11-06-2012 15:36

o nieee.. straszne.. to co ja tez mam oskarzyc o kradziez jakas szafowiczke, bo ma taka sama marynarke, lub buty czy gorset jak ja? Pamietaj,ze jest tez 2 etap, w nim juz ciezej bedzie komus cos 'ukraść' :)
 

madziorek2317
Zobacz blog

madziorek2317 napisała:

dodane: 11-06-2012 15:10

ona moim zdaniem to ładniej zrobiła. Skoro miałyście wybrać ciuchy, to było oczywiste, że ktoś może wybrać te same.
 

SoSunshine

SoSunshine napisała:

dodane: 11-06-2012 14:57

nie przesadzaj, ma trochę inaczej , nawet fajniej
 

aleksandra1990
Zobacz blog

aleksandra1990 napisała:

dodane: 11-06-2012 14:55

bartare pisane łącznie i vintage też ale nie mogę zamieścić całego linku
 

aleksandra1990
Zobacz blog

aleksandra1990 napisała:

dodane: 11-06-2012 14:54

http://blogi.szafa.pl/bartare/post/7668-konkurs-be-vintage *
 

aleksandra1990
Zobacz blog

aleksandra1990 napisała:

dodane: 11-06-2012 14:54

dziewczyny jestem zła, jedna z szafowiczek 'ukradła' prawie cały mój pomysł, stworzyła identyczną ubraniowe połączenie + rower, sami zobaczcie, tak się nie robi ;/ http://blogi.szafa.pl/bartare/post/7668-konkurs-be-vintage
 

bellucci30

bellucci30 napisała:

dodane: 11-06-2012 06:39

urokliwie :)
 

sssonia
Zobacz blog

sssonia napisała:

dodane: 10-06-2012 23:34

ładnie:)
 

aleksandra1990
Zobacz blog

aleksandra1990 napisała:

dodane: 08-06-2012 17:51

fajnie, że wam się podoba, przyznam że dużo czasu spędziłam nad tą stylizacją, żeby dobrać do siebie z możliwych dostępnych ubrań
 

Yza_Pyza
Zobacz blog

Yza_Pyza napisała:

dodane: 08-06-2012 11:54

świetna stylizacja ! Życzę POWODZENIA ! :)
 

karotten
Zobacz blog

karotten napisała:

dodane: 07-06-2012 22:28

wszystko fajne i pasuje do siebie;) rower najlepszy bo też taki wybrałam hehe ^^
 

KleikPleik
Zobacz blog

KleikPleik napisała:

dodane: 07-06-2012 10:26

ekstra :) zapraszam do mojej stylizacji :)
 

brokenmyhead
Zobacz blog

brokenmyhead napisała:

dodane: 06-06-2012 23:49

jest ładnie i kobieco tyle co buty mi nie pasują ale po prostu nie przepadam za takimi
 

aleksandra1990
Zobacz blog

aleksandra1990 napisała:

dodane: 05-06-2012 11:26

miło :)
 

mewkam
Zobacz blog

mewkam napisała:

dodane: 04-06-2012 22:39

podoba mi się ;-)
 

aleksandra1990
Zobacz blog

aleksandra1990 napisała:

dodane: 04-06-2012 15:47

powiem Wam ze cieżko jest stowrzyc cos sensownego i to w stylu vintage majac dane wybrane ciuchy ;p dzieki za pozytywne opinie, prosze o glosy :) jesli podoba sie wam i dziekuje :)
 

1 2

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
20