0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Fitness moim uzależnieniem

blogi.szafa.pl/ /Ula2850

sty. 29

Dzień 5

dodane przez: Ula2850 dn. 29-01-2014 r.
Dzień 5

Dziś nie jestem z siebie dumna nw czemu ale jak wstane po 9 za nic w świecie nie chcę się wziąść za ćwiczenia. Ominełam dziś pare posiłków nie specjalnie oczywiście ale mam nadzieję że jt wszytsko wróci do normy :)

Śniadanie: Makaron z mlekiem
Drugie Śniadanie:  -------   :(
Obiad: Talerz krupniku (jeśli możecie to napiszcie w komentarzu czy jest kalroyczny)
Podwieczorek: ------- :'(
Kolacja: 2 kromki białego pieczywa(wiem że kaloryczne ale innego nie miałam) z plastrem sera i szynki

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


mordka2
Zobacz blog

mordka2 napisała:

dodane: 30-01-2014 18:26

mam nadzieję ,że będzie dzień 6.
 

Stokrocia1986
Zobacz blog

Stokrocia1986 napisała:

dodane: 30-01-2014 12:19

bo to dieta mleczno - makaronowa - za jakis czas jak nic sie nie zmieni bedziesz kolejna gwiazda " Rozmów w toku"
 

karenmuse
Zobacz blog

karenmuse napisała:

dodane: 30-01-2014 10:39

jesz zdecydowanie za dużo makaronu i za dużo mleka. Mleko ok, ale w nadmiarze nic nie jest dobre, a tak patrzę już od paru dni to tak dwa, trzy posiłku z mlekiem masz. Zrób sobie czasem owsiankę, jedz jakieś warzywa (wiadomo, teraz deficyt świeżych ale są mrożonki warzywne, brokuły, kalafior, coś wykombinujesz), porcja owoców też by się przydała (np. jabłko do owsianki, albo po prostu pomarańcza czy banan jako odrębny posiłek np. drugie śniadanie). Zacznij też jeść bakalie jako przekąskę, wiadomo, kaloryczne, ale zdrowe a i w małej ilośći można je zjeść :)
 

lidia20
Zobacz blog

lidia20 napisała:

dodane: 30-01-2014 08:22

spróbuj zastąpić makaron płatkami owsianymi to bardzo fajny sposób na śi i smaczny;) a poza tym na podwieczorek i drugie śniadanie nawet jeżeli nie jesteś głodna zjedz owoc czy jakieś to zaczerpnąć kilku informacji na temat zdrowego odżywiania bo Twoja dieta niestety jest strasznie monotonna i jakaś uboga..;(
 

lidia20
Zobacz blog

lidia20 napisała:

dodane: 30-01-2014 08:21

spróbuj zastąpić makaron płatkami owsianymi to bardzo fajny sposób na śi i smaczny;) a poza tym na podwieczorek i drugie śniadanie nawet jeżeli nie jesteś głodna zjedz owoc czy jakieś to zaczerpnać kilku informacji na temat zdrowego odżywiania bo Twoja dieta niestety jest strasznie monotonna i jakas uboga..;(
 

Guguniaa
Zobacz blog

Guguniaa napisała:

dodane: 29-01-2014 23:26

Makaron jest zły... białe pieczywo i ser na kolacje to już wgl gwóźdź do trumny. Zupa (i to bardzo lekka!) na obiad? Taka samotna... nie jesteś głodna? Ja bym była strasznie po jedzeniu praktycznie samych wodnych rzeczach.
 

windkate

windkate napisała:

dodane: 29-01-2014 22:11

Czytam już kolejny dzień z twojego bloga i jedyne co Ci wyjdzie z tej diety to spowolnienie metabolizmu :(
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Wiem, że jest już dużo takich blogów,ale chciałabym móc zapisywać gdzieś wszystkie moje ćwiczenia i dzielić się z innymi

O mnie

Ula2850

Na szafie od: 02-09-2012

Obserwuj

Jestem normalną nastolatką, która uwielbia fitness oraz sport. Obecnie ważę 55 kg a chciałabym ważyć 45 więc mam nadzieję iż wytrwam w moim postanowieniu

Obserwują blog
kasiaxdxp
domma92

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0