0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Fitness moim uzależnieniem

blogi.szafa.pl/ /Ula2850

sty. 29

Dzień 4

dodane przez: Ula2850 dn. 29-01-2014 r.
Dzień 4

Hej. Pod moim poprzednim wpisem pojawiło się dość dużo komentarzy mówiących że się wykańczam, głodzę i "głoszę w internecie jakieś chore diety". Dziewczyny akurat wczoraj praktycznie w domu nic nie było do jedzenia,chyba że czekolada,biały chleb i musztarda a  mieszkam 5km. od sklepu,jestem chora i nie mogę pokonywać tak długiego dystansu w dodatku przy takiej temperaturze :). Ale wczoraj moja mama zrobiła zakupy i już zjadłam dosyć normalne posiłki + ćwiczenia: pośladki i brzuch z Mel-b,uda i pupa z Natalią Gacką dla zaawansowanych do tego https://www.youtube.com/watch?v=y5xSKBs7lwU :). A oto mój jadłospis:
Śniadanie: Makarom z mlekiem
Drugie Śniadanie: Grahamka z plastrem sera szynką i ogórkiem kiszonym
Obiad: 350g. jogurtu brzoskwiniowego
Podwieczorek:Grahamka z twarożkiem i bananem
Kolacja:Płatki z mlekiekiem

                                Kolejny dzień bez słodyczy !

wpis edytowany 2014-01-29 o godz. 07:38:52

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Stokrocia1986
Zobacz blog

Stokrocia1986 napisała:

dodane: 30-01-2014 12:17

Obiad: 350g. jogurtu brzoskwiniowego - sie nie przejedz - bo ci dupa urosnie ! ; )
 

kinior20
Zobacz blog

kinior20 napisała:

dodane: 29-01-2014 12:12

W diecie odchudzającej nie jest wskazane jedzenie dużo owoców, tylko np. 2 sztuki jakiejsc mandarynki,czy jabłko,grejfrut.Później jak najbardziej można dowoli,ale jeśli chce się schudnąć trzeba pamiętać iż w owocach tez jest cukier dlatego z umiarem póki co,lepiej schrupać marchewkę albo wypić soczek z marchewki i buraka - pychota,polecam do drugiego śniadanka:)
 

KrwotoK
Zobacz blog

KrwotoK napisała:

dodane: 29-01-2014 10:41

Banana jedź najlepiej po ćwiczeniach;) Płatki też mogą mieć dużo cukru nie napisałaś jakie;p Ja bez słodyczy jakoś nie moge póki co funkcjonować ale staram sie zastępować je owocami także podziwiam i trzymam kciuki;) Tylko zbilansuj dietę bo nie chodzi o to zeby nie jeść tylko żeby jeść zdrowo;) na słodycza małego od czasu do czasu tez sobie możesz pozwolić ale lepiej w pierwszej części dnia i jak najmniej przetworzone, spalisz go ćwiczeniami;p
 

kinior20
Zobacz blog

kinior20 napisała:

dodane: 29-01-2014 10:18

To nie jest w miare normalne zesz kolejny dzień bez słodyczy?mylisz się:) wiesz ile jogurt bzoskwiniowy ma cukru?to tak samo jakbyś zjadła batonik:)

Nie piszę tego na złość tylko zamiast takiego jogurtu jedz piers z kurzacza tzn np. pol lub rybke,do tego ziemniak lub ryż i jakas surowke lub warzywka,kalorycznie wyszloby to samo a przyspieszyloby to Twój metabolizm:) Na kolacje daruj sobie bananka,zjedz go lepiej w południe a najlepiej zamien na grejfruta:)Reszta w miare ok.
Ale poprzednie jadłospisy tragedia:(
 

mordka2
Zobacz blog

mordka2 napisała:

dodane: 29-01-2014 10:07

hahhhahhahah ;D
 

karenmuse
Zobacz blog

karenmuse napisała:

dodane: 29-01-2014 10:06

serio ? jogurt na obiad ? a może coś bardziej konkretnego zasobnego w białko, węglowodany w postaci warzyw czy ryżu zamiast tony cukru w jogurcie ?
 

Ula2850
Zobacz blog

Ula2850 napisała:

dodane: 29-01-2014 09:47

Wiem ale grahamka tak mnie zatkała że wcale nie czułam się głodna więc ten jogurt zjadłam troche na siłę ;)
 

aiden4

aiden4 napisała:

dodane: 29-01-2014 09:15

Ten obiad to straszny zły pomysł.Jogurt gteraz ma tyle cukru,ze mu zamiast takiej iklosci jogurtu nie zastapisz ryzem z wazywami i gotowanym kurczakiem??Tak to doprowadzisz sie do anemii.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Wiem, że jest już dużo takich blogów,ale chciałabym móc zapisywać gdzieś wszystkie moje ćwiczenia i dzielić się z innymi

O mnie

Ula2850

Na szafie od: 02-09-2012

Obserwuj

Jestem normalną nastolatką, która uwielbia fitness oraz sport. Obecnie ważę 55 kg a chciałabym ważyć 45 więc mam nadzieję iż wytrwam w moim postanowieniu

Obserwują blog
kasiaxdxp
domma92

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0