0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Odchudzanie i takie tam...

blogi.szafa.pl/ /Tygrysiczka

gru. 16

Lecimy w dół... kolejne kilogramy za mną! :)

dodane przez: Tygrysiczka dn. 16-12-2013 r.
Lecimy w dół... kolejne kilogramy za mną! :)

Długo nie pisałam ale to dlatego ze mialam egzaminy pierwsze, duzo zajec w pracy no i swoje prywatne sprawy ktorych nagle sie zrobilo bardzo duzo. Dzisiaj mija kolejny tydzien jak postanowilam sie wziasc za siebie dietujac, cwiczac i ogolnie robiac cos ze swoim zyciem. Kilka tygodni temu startowałam z wagą 68,8 kg i dosłownie czułam się jak pieczony prosiak :/ czułam się wielka, wyglądałam jak wieloryb i wogole tragedyjaaaa!!! dzisiaj stanąwszy na wagę widzę już nie prawie 70 kilogramów a liczbę bardzo zbliżającą się do 60 kilogramów :) na chwilę obecną ważę 63,5 kilograma :) moze nie jest to jakiś wielki rezultat ale na pewno efekty jakieś są bo zaczęłam się mieścic w spodnie w które jeszcze te pare tyg temu nie mialam co marzyc ze wcisne dupsko! Jak mierzyłam się ostatnio to też zobaczyłam ze po kilka centymetrów ubyło z tąd i tamtąd :D w domu gdzieś mam zapisane wymiary to później będę mogła się nimi podzielić dla chętnych :P co do zdjęć to trochę się wstydze bo nie wiele mi ubyło wizualnie :( tzn każdy mi mowi ze widac widac ale dalej mi sie tłuszczyk wylewa  i mam cellulit :( ale przyznam szczerze ze np jesli chodzi o wyglad skory to jestem bardzo zadowolona bo sie robi taka elastyczniejsza i delikatniejsza ale to chyba zasługa cotygodniowego aqua areobiku na ktory chodze we wtorki i czwartki :) wierzę też, że to dzięki niemu udaje mi sie gubić powolutku zbędne kilogamy! No cóż, jak się przemogę i przezwyciężę swój wstyd to wrzucę przynajmniej wymiary z przed odchudzania i teraźniejsze :)

cdn... :) 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


vooy
Zobacz blog

vooy napisała:

dodane: 16-12-2013 13:45

gratulacje! :* wymiary dodaj koniecznie - to swietnie motywuje :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Ćwicze, odchudzam sie.. raz jest pod górke, raz z górki.. same wiecie jak to bywa podczas dążenia do bycia piękną ;-)

O mnie

Tygrysiczka

Na szafie od: 17-04-2009

Obserwuj

Pati - 23 lata, zakręcona jak świder, kochająca szczerość, otwartość i wyrozumiałość :) mam 160 cm wzrostu ledwo.. co oznacza, że modelką nie jestem ;D nienawidze w sobie swoich bioder bo sa wielkie i odstające.. od chyba 2-3 lat proboje sie odchudzic i zrobic ze sobą porządek ale mi to nie idzie... :( mam nadzieje ze w pisaniu bloga znajde wsparcie.. :)))

Obserwują blog
anuskaa
laraa
vooy
zeio
moremore
Ula2850
myszka1207

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0