0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Odchudzanie i takie tam...

blogi.szafa.pl/ /Tygrysiczka

paź. 31

Być Sexi.. przed nami długa droga!

dodane przez: Tygrysiczka dn. 31-10-2013 r.
Być Sexi.. przed nami długa droga!

Powitać!

Wczoraj dostałam mega kopa w dupsko, takiego wielkiego ze ho ho.. mianowicie mój mężczyzna powiedział mi, żebym zaczęła ubierać się i wyglądać SEXOWNIE :D to co mi kopara opadła w sklepie to na prawdę :) w tym momencie poczułam, że muszę o siebie zawalczyć i zrobić się SEXI bo i ja się będę z tym super czuć i on na pewno będzie miał uśmiech na twarzy :-) od razu odechciało mi się jeść! a zapragnęłam być na prawdę FIT :) no to teraz mam dzieki temu podwójną motywacje, żeby coś ze sobą zrobić w KOŃCU na STAŁE  a nie tylko na miesiąc czy dwa. Wiem ze na swoj sposob mój Pawko jest smutny, że sie roztyłam jak świniak :/ wiecie z 52 kg przytyć do 68 no to jednak tragedia.. tak tak.. waże 68 kg mam 160 cm wzrostu i czuje sie jak WIEPRZ! Mam nadzieje ze do sylwestra będę chodź w 20% chudsza i ładniejsza.. 

No ale ciało to nie jedyna moja zmora.. to że musze schudnac to jedno.. a to ze mam na twarzy wredne dziury i blizny po trądziku to drugie.. w piatek umowiona jestem (8.11) do dermatologa na konsultacje co mogłabym ewentualnie z tym zrobić.

Czuje sie taka brzydka, wstrętna.. czuje się jak kupa gówna.

Gruba - w nic sie nie mieszcze... spojrzenie mojego faceta gdy zakładam spodnie bezcenne bo zakładam je tylko na wysokosc bioder gdyż wyżej na dupe nie wlezą.. tłuszcz mi sie wylewa z każdej możliwej strony jakas po prostu.. chciałabym znów ważyć 52 kg i czuć się w swoim ciele cudownie no i nie mieć tych zasranych dziur w buzi :( to wszysto tak niszczy.. ehh.. mam wrażenie ze jestem trendowata.. 

Ehh wzieło mnie na żale no ale na prawdę nie mam się już komu wyżalić to chociaż w sieci coś skrobnę. Czuje się źle sama w swoim ciele, mam brzydką buzie która jest moją wizytówka i odstrasza.. paskudne ciało.. ee powtarzam sie.. ale ja juz nie daje rady.. ciagle sobie wmawiam ze jestem ladna dla niego i to powinno byc najwazniejsze ale ja wiem ze moglabym sie lepiej czuc we wlasnej skorze moglabym spojrzec rano w lustro nie miec tego poczucia ze wygladam jak koszmar z filmu! :( 

ALE...... na pewno się nie poodam.. bo bez działania nic nie zdziałam a jak będę coś działać to na pewno coś wydziałam :D 

3mam sama za siebie kciuki bo jesli sama w siebie zwątpię to nic mnie już nie podniesie do pracy! 

cześć.

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


misia9303
Zobacz blog

misia9303 napisała:

dodane: 07-11-2013 19:07

od wczoraj skacze na skskance zobacztmy jakie beda efekty :)
Powodzenia :)
 

agusia03-02
Zobacz blog

agusia03-02 napisała:

dodane: 31-10-2013 11:56

jesli chcesz sie pozbyc pare kilo to polecam Ci cwiczenia z jilian michaels cwiczylam z nia przez 3 miesiace stosujac przy tymspalacz tluszczu ograniczylam slodycze i schudlam 12 kilo:)Takze powodzenia zycze
 

agusia03-02
Zobacz blog

agusia03-02 napisała:

dodane: 31-10-2013 11:51

jesli chcesz sie pozbyc pare kilo to polecam Ci cwiczenia z jilian michaels cwiczylam z nia przez 3 miesiace stosujac przy tymspalacz tluszczu ograniczylam slodycze i schudlam 12 kilo:)Takze powodzenia zycze
 

Inezzz

Inezzz napisała:

dodane: 31-10-2013 10:59

Boże, jak ja bym chciała mieć chociaż te 50kg... Oddaj mi :D Jeszcze dopłacę :P Ja mam 158 cm i ważę jakieś 43-44kg;/
 

hhaabbcc

hhaabbcc napisała:

dodane: 31-10-2013 09:55

napisz do mnie mam podobny problem zaczynam od poniedziałku bedziemy sie wspierac !! :)
 

Love_COCO
Zobacz blog

Love_COCO napisała:

dodane: 31-10-2013 09:42

Rób to dla siebie!!:)Żaden facet nie jest tego wart:*Trzymam kciuki:)
 

upgradeyou
Zobacz blog

upgradeyou napisała:

dodane: 31-10-2013 09:41

Jakbym o sobie czytała, tyle, że mam cały centymetr więcej;p
Na blizny polecam krem peelingujący z kwasem migdałowym z Pharmaceris (ja mam ten 10%), blizny mniejsze o 50% po pierwszym opakowaniu :)
Gorzej z ciałem - od ćwiczeń wykręcam się, że nie mam czasu, a jeśli chodzi o dietę - ja po prostu lubię jeść:P
Ale przyszedł ten czas, że będzie się w końcu trzeba za siebie wziąć, bo jest ŹLE.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Ćwicze, odchudzam sie.. raz jest pod górke, raz z górki.. same wiecie jak to bywa podczas dążenia do bycia piękną ;-)

O mnie

Tygrysiczka

Na szafie od: 17-04-2009

Obserwuj

Pati - 23 lata, zakręcona jak świder, kochająca szczerość, otwartość i wyrozumiałość :) mam 160 cm wzrostu ledwo.. co oznacza, że modelką nie jestem ;D nienawidze w sobie swoich bioder bo sa wielkie i odstające.. od chyba 2-3 lat proboje sie odchudzic i zrobic ze sobą porządek ale mi to nie idzie... :( mam nadzieje ze w pisaniu bloga znajde wsparcie.. :)))

Obserwują blog
anuskaa
laraa
vooy
zeio
moremore
Ula2850
myszka1207

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0