0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Odchudzanie i takie tam...

blogi.szafa.pl/ /Tygrysiczka

paź. 28

Mój ogranizm WOŁA JEŚĆ! a rozum krzyczy NIE! :D

dodane przez: Tygrysiczka dn. 28-10-2013 r.
Mój ogranizm WOŁA JEŚĆ! a rozum krzyczy NIE! :D

Ahoj! 

to znowuuu jaaa! :D wiem, wszyscy się cieszą ;) no a wiec tak... dzisiaj mamy poniedziałek, początek czegoś nowego, początek tygodnia, początek zmian itd. Dzisiaj zaczęłam wstęp do dietki. Kurczak, mango, 2 wafle ryżowe, 15 dg sałatki colesław a na kolacje pewnie wpadnie serek wiejski light. Oprocz tego płyny, płyny, płyynyyy...! narazie jestem o Kawie, na rozbudzenie bo kiepsko spałam ale zabieram się zaraz za wafla! Postanowilam ze zrobie sobie dzisiaj dzien wstepu czyli poszukam przepisow do diety, poskladam produkty ktore mi sa potrzebne, zrobie sobie kalendarz do skreślania dni no i oczywiscie postanowilam MNIEJ ŻREĆ! jupi jej! ehh. 

Bardzo ważną rzeczą którą muszę znowu wprowadzić do codziennego odżywiania to pół szklanki mleka z 2 łyżkami otrębów - spoko smakuje, jak płatki a swoje robi ;-)

Od dzisiaj zrezygnowałam z wszelkiego pieczywa a wafle ryżowe sądzę, że odstawię końcem tygodnia. 

Zaczynam znowu brać Chrom i Linea + 20 bo na prawdę nie wiem jak u was ale ona na mnie działa, mega oczyszcza organizm! 

Kupiłam sobie zapas warzyw na patelnię hehe i 4 piersi z kurczaka :D będzie na parę dni na pewno. Co do warzyw, uwielbiam... takie uduszone na patelni, potem podsmażone z przyprawami.. po prostu delicje... <3 no ale ze ja wybredna jestem to dla grzechu robie sobie czasem troszke sosu czosnkowego z majonezu light(używam :x) i jogurtu naturalnego no i delektuje sie smakiem.. ;] 

Moja dieta która na prawdę pozwala zrzucic parę dobrych kilogramów to połącznie składników z diety białkowej ze składnikami z diety norweskiej i swoich prywatnych kompozycji składnikowych. 

Na szczęście nie muszę przy tym jeść jakoś specjalnie regularnie co 3-4 godzinki ;] a to mnie mega cieszy hehe chodz wiem ze wiekszosc z was tego nie pochwala. 

No nic dzisiaj ważenie, mierzenie i obliczenia co i jak ;) moge tylko powiedzieć, że do zrzucenia mam dobrych ponad 10 kg i troche mnie to przeraża ale wierzę w swoje siły!! 

ps. polubiłam poniedziałki.. dzisiaj zaczyna się coś, co sprawi ze na sylwestra będę laska! ole! 

pps. nigdy nie odchudzaj się dla kogoś, rób to wyłącznie tylko dla siebie! - taka moja motywacja.

Cześć. 

wpis edytowany 2013-10-28 o godz. 11:00:08

ćwiczenia, dieta, odchudzanie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


abotak

abotak napisała:

dodane: 11-11-2013 10:03

Och tak, grill to inna sprawa! Taka pieczareczka z grilla, mniam!
 

Tygrysiczka
Zobacz blog

Tygrysiczka napisała:

dodane: 28-10-2013 13:23

blehh.. nie trawię gotowanych warzyw ;P z patelni są super, delikatnie podpieczone mniam.. a z grila to juz wogole bajka :)
 

abotak

abotak napisała:

dodane: 28-10-2013 12:50

Warzywa proponuję zrobić na parze, polać sosem sojowym dla smaku i posypać odrobine sezamem... Są lepsze niz z patelni! :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Ćwicze, odchudzam sie.. raz jest pod górke, raz z górki.. same wiecie jak to bywa podczas dążenia do bycia piękną ;-)

O mnie

Tygrysiczka

Na szafie od: 17-04-2009

Obserwuj

Pati - 23 lata, zakręcona jak świder, kochająca szczerość, otwartość i wyrozumiałość :) mam 160 cm wzrostu ledwo.. co oznacza, że modelką nie jestem ;D nienawidze w sobie swoich bioder bo sa wielkie i odstające.. od chyba 2-3 lat proboje sie odchudzic i zrobic ze sobą porządek ale mi to nie idzie... :( mam nadzieje ze w pisaniu bloga znajde wsparcie.. :)))

Obserwują blog
anuskaa
laraa
vooy
zeio
moremore
Ula2850
myszka1207

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0