0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Odchudzanie i takie tam...

blogi.szafa.pl/ /Tygrysiczka

paź. 10

Jogging,Orbitek,Jogging...

dodane przez: Tygrysiczka dn. 10-10-2013 r.
Jogging,Orbitek,Jogging...

haj!

Wczoraj dnia 9.10 doznałam deliakatnego szoku! otóż potrafiłam przebiec 2200 metrów bez większej zadyszki ale z delikatną potrzebą postoju z powodu przeszkadzającego bólu łydki. Ogólnie to biegnę co drugi dzień dystans 5 km i w pierwszy dzień jak biegałam to w sumie co 1,5 km musiala byc minutowa przerwa bo bym nie dała rady dalej biegnąć gdyż 200 metrów dalej bym wyłożyła kopyta ehh... ale jestem z siebie dumna! tak czy owak biegam coraz lepiej, coraz dłuższe dystansy przemierzam bez postoju i jest super :P oprocz tego 4 km dziennie robie rowerem do pracy i spowrotem wiec uważam, że też coś to na pewno daje. Biegam co drugi dzień bo gdy kiedyś biegałam codziennie niestety na 4 dzień odpadały mi golenie :/ tak bolały, że czasem chodzić się nie dało. Co drugi dzien biegam a w wolne dni od biegania 30 minut orbitka :P sądzę, że na początek wystarczy.  

Co do wagi... jezu drogi.. stanełam na wagę i się przeraziłam... ogolnie to narazie nie napisze ile waże, zostawie to jak juz pisalam ostatnio na moment w ktorym zobaczę ubytek w kilogramach..

narazie potrzebuje duuuużo wsparcia... minimalne jego ślady znajduje w swoim narzeczonym który nie je na noc przy mnie tylko barykaduje sie w kuchni sam :P hehe 

Nie wiem co jeszcze napisac wiec koncze :P 

Cześć!

orbitrek, jogging, bieganie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


klaudunia161
Zobacz blog

klaudunia161 napisała:

dodane: 10-10-2013 20:24

polecam poswiecic te 30 minut na interwaly a nie aeroby i gwarantuje duzo szybszy spadek masy przy dodatkowym poprawieniu kondycji :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Ćwicze, odchudzam sie.. raz jest pod górke, raz z górki.. same wiecie jak to bywa podczas dążenia do bycia piękną ;-)

O mnie

Tygrysiczka

Na szafie od: 17-04-2009

Obserwuj

Pati - 23 lata, zakręcona jak świder, kochająca szczerość, otwartość i wyrozumiałość :) mam 160 cm wzrostu ledwo.. co oznacza, że modelką nie jestem ;D nienawidze w sobie swoich bioder bo sa wielkie i odstające.. od chyba 2-3 lat proboje sie odchudzic i zrobic ze sobą porządek ale mi to nie idzie... :( mam nadzieje ze w pisaniu bloga znajde wsparcie.. :)))

Obserwują blog
anuskaa
laraa
vooy
zeio
moremore
Ula2850
myszka1207

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0