0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Odchudzanie i takie tam...

blogi.szafa.pl/ /Tygrysiczka

paź. 08

Początki są zawsze trudne..

dodane przez: Tygrysiczka dn. 08-10-2013 r.
Początki są zawsze trudne..

Tak jak w tytule.. początki zawsze sa trudne, męczące najbardziej dołują.. przynajmniej mnie ehh ale sądzę, że w koncu kiedyś musi przyjść dzień gdzie zacznę chudnąć, wyglądać zdrowo, apetcznie i będę mogła założyć w końcu upragnioną mini czy sexi bluzeczke z brzuchem na wierzchu. Czuję się troche jak na jakiejś terapi hehe no ale cóż.. tak tak.. Mam na imie Patrycja Mam 23 lata ważę około 66-67 kilogramów i mam doła z tego powodu. Chciałabym ważyć zdrowe 55 kg nie mieć cellulitu i wielkich ud. Odchudzałam sie wiele razy ale niestety po jakims czasie jak wiadomo kilogramy wracaja.. ale to tez dlatego ze jestem len i po diecie wytrzymuje najwyzej miesiac, poltora na light'owym odzywianiu. Ćwiczyłam też z Chodakowska 3 miesiace ale niestety efektów nie było chodź robilam wszystko z jej zaleceniami i ćwiczyłam na orbitku. Nie wiem czy to ze mna cos nie tak jest czy co ale.. ale.. W weekend postanowiłam sobie spróbować żyć w ciągłym ruchu. W ciągu dnia jak najmniej korzystać z auta a wieczorami jogging albo orbitek z godzine ;) zyje pelna nadzieji ze to przyniesie jakies efekty zwlaszcza ze postanowilam tez nie katowac sie dietami ani nie zreć 5 posilkow dziennie bo jak wy dobrze same wiecie czasem praca badz ogolnie tryb dnia nie pozwala nam na regularne jedzenie 5 posilkow co 3-4 h.. chce za to jesc mniej i nie najadac sie na noc. Gdy ide biegac to po biegach jedynie ciepła herbata z cytryną dla rozgrzania. Do pracy poki ciepło 2 km jezdze rowerkiem i wspomagam sie troche linea +20 bo dobrze robi na zmniejszenie apetytu i na czyszczenie organizmu :) przynajmniej jesli chodzi o mnie. Awięc.. za mną już jeden jogging 5 km! co prawda co 2 km mialam 2 minuty przystanku ale wolalam sie nie katować na śmierć ;p z czasem na pewno wyrobi sobie wieksza kondycje do biegania ;) No nic.. nie bede truć już wam głowy bo za pewne i tak mało kto moje wypociny bedzie czytać ;d Mam nadzieje, że znajda sie tu osoby które gdzieś w głębi duszy beda za mnie trzymac monco kciuki tak jak i ja trzymam za kazda z was ktora jest w drodze do upragnionego ciała! :P 

Pozdrawiam wszystkie Dieciarki, Fitnessiarki, Odchudzarki i Ćwiczarki i jak tam se wolicie :D 

Idzie zima.. trza zatamować drzwi zimowemu tłuszczykowi który się do nas wprowadza co roku! :D na wiosne jesteśmy LASKI :D 

Cześć

początki, początek, start,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


anemone_sollel

anemone_sollel napisała:

dodane: 10-10-2013 19:37

Tygrysiczka - i źle myślisz. Ostatni posiłek je się ok.2-3 godziny przed snem. Jeśli idziesz spać np. o północy to o 21-22 możesz coś zjeść. A wiesz dlaczego? Organizm pracuje także w nocy. Oczywiście wolniej ale nadal to robi. Jeśli położysz się spać o 23, a zjesz ostatni posiłek o 19 + do tego jeszcze ćwiczenia, to organizm zacznie czerpać energię z mięśni, a nie z tłuszczu. Także wbij to sobie do głowy/napisz na kartce i przyklej w widocznym miejscu: mięśnie są potrzebne do tego żeby spalać tłuszcz! Możesz ćwiczyć do upadłego ale jak zaczniesz tracić mięśnie to jednym słowem dupa: schudniesz, ale mało + będziesz sflaczała + nie będziesz miała siły. Jeszcze jedna ważna rzecz: przyrost mięśni nie oznacza że będziesz wyglądać jak Pudzianowski. Kobiety mają 40 razy mniej testosteronu od mężczyzn więc nam jest o wiele ciężej przypakować. No chyba że zaserwujemy sobie zastrzyki w dupsko. Nie bój się ćwiczeń z obciążeniem, bo to jest lepsze niż bieganie/orbitrek. Bieganie to co najwyżej na rozgrzewkę się nadaje i na koniec treningu.
 

Love_COCO
Zobacz blog

Love_COCO napisała:

dodane: 09-10-2013 08:12

Witamy:))I trzymam kciuki:))
 

Tygrysiczka
Zobacz blog

Tygrysiczka napisała:

dodane: 08-10-2013 21:24

Klaudia ale ja jem ostatni posiłek koło 18:30-19:00 wiec mysle ze jak wracam z joggingu koło 21:30 to juz nie musze nic jeść :P

Wczoraj bieganko - dziś orbitek :)
 

klaudunia161
Zobacz blog

klaudunia161 napisała:

dodane: 08-10-2013 15:41

Skarbie jedz prosze kolacje chociaz 1/3 chudego twarogu bo twoj organizm musi z czegos budowac nawet te najmniejsze miesnie,a jak wiadomo im wiecej miesni tym szybszy metabolizm
 

jacwicze
Zobacz blog

jacwicze napisała:

dodane: 08-10-2013 15:12

O widzisz ja od dzisiaj zaczynam ćwiczyć :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Ćwicze, odchudzam sie.. raz jest pod górke, raz z górki.. same wiecie jak to bywa podczas dążenia do bycia piękną ;-)

O mnie

Tygrysiczka

Na szafie od: 17-04-2009

Obserwuj

Pati - 23 lata, zakręcona jak świder, kochająca szczerość, otwartość i wyrozumiałość :) mam 160 cm wzrostu ledwo.. co oznacza, że modelką nie jestem ;D nienawidze w sobie swoich bioder bo sa wielkie i odstające.. od chyba 2-3 lat proboje sie odchudzic i zrobic ze sobą porządek ale mi to nie idzie... :( mam nadzieje ze w pisaniu bloga znajde wsparcie.. :)))

Obserwują blog
anuskaa
laraa
vooy
zeio
moremore
Ula2850
myszka1207

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0