0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

PijanaSloncem

blogi.szafa.pl/ /Smaajl

sty. 26

20. Moje efekty

dodane przez: Smaajl dn. 26-01-2013 r.
20. Moje efekty

Za mna moj drugi trening z gwiazdami. Nadal zieje przy nim jak smok, ale bylo lepiej, nawet zaczyna mi sie on podobac ;).

Na tygodniu sie zmierzylam, po 19 cwiczeniach. Jestem zadowolona ze straconych cm, zdjec narazie nie dodam obieecuje ze zrobie to po 35 cwiczeniu :).

                               Bylo:                                    Jest:

                                62 kg                                   59.9 kg

Talia:                        74 cm                                  70 cm

Brzuch (boczki):     93 cm                                  89 cm

Biodra:                   93 cm                                    90 cm

Uda:                      58 cm                                    55 cm

Reka:                     31 cm                                    28 cm

 

 

Najbardziej widac po mnie strate cm w talii, przez co optycznie boczki ( z tylu) wydaja sie wieksze :(. Ale poradze sobie i z tym ;). Uda mierzone w najszerszym miejscu, troche sie zdziwilam bo zawsze najszybciej chudly mi nogi, a tu mam wrazenie ze nie widac zadnego efektu.

Co do wagi, wiem  ze Ewa karze ja wyrzucic ale  to dla mnie wazne ;p. Nawet nie wiecie jaka mialam radoche gdy na wadze po raz pierwszy od 2 czy 3 lat zobaczylam 5 z przodu. Wiem ze to tylko 0.1 g i az boje sie zwazyc znowu, ale mam nadzieje  ze bedzie tylko lepiej :). Wiem ze przy tych cwiczeniach nie strace specjalnie na wadze aale chce chociaz zostac przy tych 59 i nie wracac juz do 60tki ;).

 

A jak wasze efekty? :).

Na koniec jak zwykle pare motyywujacych mnie zdjec, pozdrawiam :)

 

 

ewa chodakowska, efekty,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


devilgirl69

devilgirl69 napisała:

dodane: 26-01-2013 16:42

to prawda, na początku łatwo schodzą cm i kg, a później dopiero jest walka ;) ale warto :) ja też z nią ćwiczę od listopada ;) i wszystko zależy do organizmu, bo tak super efektów nie mam, ale pracuje dalej ;)
 

Smaajl
Zobacz blog

Smaajl napisała:

dodane: 26-01-2013 15:42

Szczerze mówiąc nie byłam zbyt systematyczna w tych ćwiczeniach, przynajmniej na początku ;p Zaczęłam już przed świętami, ale potem miałam anginę, potem święta i tak przez jakieś 2 tygodnie się obijałam, potem wróciłam do ćwiczeń i ćwiczyłam najczęściej tylko 3 razy w tygodniu, wiec jak widać można :) Chociaż to chyba zależy od organizmu, pewnie na początku szybko schodzą cm a teraz trzeba się będzie bardziej potrudzić.
 

mikotka

mikotka napisała:

dodane: 26-01-2013 15:37

wielkie gratki !!! :) właśnie patrząc na takie metamorfozy dostajemy większej motywacji :) Mozna? - MOZNA ! wystarczy tylko ruszyc dupkę i się postarać :)
 

devilgirl69

devilgirl69 napisała:

dodane: 26-01-2013 15:19

ćwiczenia znajdziesz na YT :)
 

Paulaaa21

Paulaaa21 napisała:

dodane: 26-01-2013 15:06

A ile dni ćwiczysz? I gdzie mogę znaleźć te ćwiczenia? :))
 

Smaajl
Zobacz blog

Smaajl napisała:

dodane: 26-01-2013 15:05

Paulaaa21 Ewa chodakowska ooczywiscie, jak prawie wszedzie tu :p
 

Paulaaa21

Paulaaa21 napisała:

dodane: 26-01-2013 15:02

A co to za ćwiczenia, że takie efekty? ;o
 

nasiryah
Zobacz blog

nasiryah napisała:

dodane: 26-01-2013 14:57

Z nóg najszybciej się chudnie ponieważ biorą one udział w zasadzie w większości z ćwiczeń, choć de facto tego nie widzimy :)
 

devilgirl69

devilgirl69 napisała:

dodane: 26-01-2013 14:19

bardzo ładne efekty ;)
 

Blitzkrieg666

Blitzkrieg666 napisała:

dodane: 26-01-2013 14:19

Ja,mimo tego że cwicze to i tak nie osiągam efektu płaskiego brzuchu, chodzi mi tylko o to bo ejstem dośc szczupła a mam wrażenie że mam za duży brzuch, bo bokach jest płaski a na środku taki okrąglejszy -.-' Gratuluje utraty wagi i tak trzymaj :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

PijanaSloncem

Prowadzony przez:
Smaajl

Blog o wszystkim, moim codziennym życiu, studiach,jedzeniu, modzie . Miejsce do różnorakich dyskusji ;).

O mnie

Smaajl

Na szafie od: 20-02-2011

Obserwuj

Studetnka pedagogiki, lubiąca pisać, marzyć, podróżować ii próbować nowych rzeczy ;)

Obserwują blog
koja55
justyna16061993
dagoos86
Greddy
Stokrotka-
Anniiiaa
margerita28

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0