0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

PaulinaBlog

blogi.szafa.pl/ /RoSaBoutiQuE

sie. 13

cukierkowo

dodane przez: RoSaBoutiQuE dn. 13-08-2012 r.
cukierkowo

Dzisiaj dziecko mojej kuzynki miało chrzciny, pogoda jak na złość nie dopisała więc musiałam założyć marynarkę, którą dostałam z okazji urodzin od chłopaka. Do tego mgiełkę , którą upolowałam na szafa.pl i nowe butki, spodnie wykorzystałam już do kilku stylizacji ponieważ to moja ulubiona para .

Miałam trochę czasu wolnego więc zakręciłam sobie loczki , opinie były podzielone ale ogólnie wolą mnie w prostych a wy jak uważacie ??

PRZYPOMINAM O KONKURSIE , W KTÓRYM MOŻECIE WYGRAĆ NOWY GORSET STRADIVARIUS !
WYSTARCZY DODAĆ MÓJ PROFIL DO OBSERWOWANYCH I NAPISAĆ DLACZEGO TO WŁAŚNIE WY MACIE GO WYGRAĆ komentarze można pisać pod dowolnym postem ;)

 

 

marynarka, zakiet, zabot, loki, mgielka, pastelowe, pastele,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


1milagros

1milagros napisała:

dodane: 16-11-2012 21:03

śliczne kolorki:)
 

rudaaa12

rudaaa12 napisała:

dodane: 13-08-2012 13:14

ale słodka i śliczna blondyneczka!:)
 

caravaggio

caravaggio napisała:

dodane: 13-08-2012 10:59

jak dla mnie to połączenie kolorów jest tragiczne... każdy ciuch z osobna jest ok, ale w tym zestawieniu - dramat
 

martus971
Zobacz blog

martus971 napisała:

dodane: 13-08-2012 10:54

Ogólnie to zmieniam wygląd ;) I właśnie poszukuję gorsetów ale moja rodzina teraz zbytnio nie ma kasy ;(( Pracuje sama zawsze coś zarabiam ale i tak oddaje rodzicom .. Więc jak na razie ciężko mi coś kupić ;/
 

martus971
Zobacz blog

martus971 napisała:

dodane: 13-08-2012 10:44

Ogólnie stylizacja bardzo fajna ;) Dałabym tylko inny kolor bluzki, może trochę ciemniejszy ;)) A co do tego konkursu to gdzie można napisać ? :)
 

Lilith20
Zobacz blog

Lilith20 napisała:

dodane: 13-08-2012 01:27

ubrania, kolory zupełnie nie w moim guście, nie podobają mi się, ale kolor włosów masz naprawdę śliczny + bardzo ładnie Ci w tych włosach;)
 

RoSaBoutiQuE
Zobacz blog

RoSaBoutiQuE napisała:

dodane: 13-08-2012 00:41

co do spodni niestety nie ma na mnie rozmiaru ( z sieciowek zasze wybieram najmniejszy) chociaz moze nie widac po mnie zebym byla jakos mega chuda
 

dlamniemaszstajla
Zobacz blog

dlamniemaszstajla napisała:

dodane: 13-08-2012 00:30

ślicznie :)
 

tullia
Zobacz blog

tullia napisała:

dodane: 13-08-2012 00:17

spodnie wydają się za duże, koszulka zlewa sie kolorem ze spodniami, co wg mnie bardzo nieefektownie wygląda. osobiście nie trawie połączenia różu i takiego błękitu. marynarka+ buty fajny duet, totalnie nie mój kolor ale na kims- ok, a w takich włosach Ci bardzo ładnie. noi torebka chyba fajna;)
 

kadi91

kadi91 napisała:

dodane: 13-08-2012 00:15

rzeczywiście słodko.. ;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

PaulinaBlog

Prowadzony przez:
RoSaBoutiQuE

Zapraszam do obejrzenia moich skromnych stylizacji ;)

O mnie

RoSaBoutiQuE

Na szafie od: 11-03-2012

Obserwuj

21letnia zakupoholiczka z Poznania... zakupy co miesiąc mocno obciążają moją kartę kredytową...

Obserwują blog
maretka
mon3323
wiktoria100
zabili-mi-zolwia
klaudia1120
olaoluniax18
Rena-chan
tila91
starletta
wioleta2211
Olam
Domciaa_
young_girl
brandie
phi1
prosiaczek993
nathaira
kas1991
claudia1512
_perlina_
Hooney_M
anita0123
ada000
Smaajl
kinia69693
Upstream
Bryzejda
miiszel
madlene89
edytka137
nateknatalek
kaaaami
AnanasowAaa
rudaaa12
Understand
malanowa
Eweelinka1990
Yza_Pyza
1milagros
Anniiiaa
lilaa-93
dlamniemaszstajla
gabriella_0305
Caramello
andzia040
zeio
xpalinkax
minx19
Kamyk1234
bianq7
Marticzku
invisible1234
ForBetterLife
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0