0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

MakeUpM

blogi.szafa.pl/ /RastaMalis

maj 18

Fluid Perfecta

dodane przez: RastaMalis dn. 18-05-2013 r.
Fluid Perfecta

Witajcie Kochane ! 
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję fluidu z Perfecty - fluid silikonowy kryjący z formułą matującą. 
Osobiście przetestowałam go na swojej skórze.
Pamiętajcie,że na każdą z Was może działać on inaczej,gdyż każdy ma inny rodzaj cery.
Moja cera jest mieszana,skłonna do wyprysków zwłaszcza w TE dni. Ja swój fluid miałam w odcieniu naturalnym.  Konstystencje miał dość ciekawą,taką delikatną coś a'la "mus".

Fluid ma za zadanie zakrywać nasze niedoskonałości,a także matowić naszą cerę.. 
W skali od 1-6pkt. za krycie daję 4 pkt.,natomiast za matowanie 3. Wiadomo,że nie jest to idealny produkt,ale nie oszukujmy się,za około 18 zł efekt jak dla mnie jest ok.
Nie ma po nim efektu maski!

Co do trwałości.. Ja nakładałam go tylko i wyłącznie palcami,wtedy fajnie się wtapia w skórę i lepiej kryje niż przy nałożeniem go pędzlem. Zawsze go troszkę przypudrowałam :) 

A więc,do rzeczy.. Na MOJEJ twarzy utrzymywał się około 4 godzin,oczywiście w między czasie były małe poprawki. Po tym czasie zazwyczaj zaczęłam się błyszczeć ... Aaa no i ma fajną pompkę,która znacznie ułatwia wydobywanie podkładu.
Fluid nie zatykał mi porów,nic mi po nim nie wyskakiwało. 

Jak za tą cenę myślę,że nie jest źle... Nadal szukam czegoś idealnego w niskiej cenie. Jestem w trakcie testowania nowego podkładu z dość nieznanej firmy DIADEM. Dam wam znać o nim za jakiś czas ;)

Jeżeli używałyście tego podkładu to dajcie znać jak sprawował się
na Waszej skórze ;)
To by było na tyle .. :) 
Do następnego ! ;)

 

 

wpis edytowany 2013-05-18 o godz. 21:58:10

Uroda,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


RastaMalis
Zobacz blog

RastaMalis napisała:

dodane: 02-06-2013 14:59

Wszystkie podkłady a avon są do kitu ;) Szkoda kasy ;)
musisz probowac,moze akurat ci jakis do gustu przypadnie;)
 

Anna_Elizabeth
Zobacz blog

Anna_Elizabeth napisała:

dodane: 24-05-2013 09:47

ja też nie mogę znaleźć niczego dobrego, wypróbowałam wszystkie podkłady z avon'u (oprócz tych dla cery dojrzałej) i nie polecam. jakoś najlepiej na razie sprawdza się u mnie brak podkładu :P
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

MakeUpM

Prowadzony przez:
RastaMalis

Witajcie na moim świeżo założonym blogu ! Znajdziecie tutaj recenzje kosmetyków różnych firm, testy "na żywo", wykonanie zrobionych przeze mnie makijaży oraz manicure . Znajdziecie także wzmianki o zdrowym trybie życia,odchudzaniu itd. :) UWAGA ! Mogą się także pojawić świetne przepisy na różne przepyszne dania/desery :)

O mnie

RastaMalis

Na szafie od: 17-10-2011

Obserwuj

Mam na imię Malwina i mam 18 lat. Od dłuższego czasu zajmuję wizażem . Kocham się malować,robić pazurki, testować nowe produkty oraz Gotować ;) . Na co dzień chodzę do Liceum Ogólnokształcącego. Jestem otwartą osobą i chetnie odpowiem Wam na nurtujące Was pytania ! Dosyć tego pisania ;) Zapraszam do śledzenia mojego bloga i oczywiście do komentowania !

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0