0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

"Inspiracją być. Umiesz?"

blogi.szafa.pl/ /Olimpia_21

mar. 21

No i mam 2 kg mniej....

dodane przez: Olimpia_21 dn. 21-03-2012 r.
No i mam 2 kg mniej....

 

Witajcie;) nie mam czasu codziennie pisać, ale generalnie moje posiłki wygladaja tak od 12 marca;)

śniadanie: 3 kromki zytniego chleba just fit cienko posmarowane margaryną i kazdego dnia z czyms innym:0np.

- troszke dzemu( zdziwiłam sie ze ma tak mało kcl bo jedna porcja ma ok 23 kcl a kromka chleba zytniego ma az 77 kcl!)

-plasterek wedlinki

- a to czasem z samym ogórkiem kiszonym

-plasterek sera;)

2 śniadanie to zazwyczaj albo musli z jogurtem;0 albo miseczka kisielku;) sporadycznie znów siegam po pieczywo.

obiad- to co akurat jest ale o wiele mniej i z duża ilością sałatki ;) bez sosów oczywiście;)

podwieczorek- czasami jemn a czasami nie .............ale moge powiedziec ze tu sa owoce np banan i jabłko, kilka mandarynek.

kolacja; 3 łyzki płatków owsianych, łyżka otrębów, kilka rodzynek, jedno małe jabłko i kilka plasterków banana- zalewam wodą lub chudym mlekiem i dodaje troszke cukru;) mniammmmmm

 

do tego pije wodę ale nie litrami bo nie mam ochoty , 3 kawy czarne z cukrem, 2 zielone herbatki, czasem jakiś sok.

cwiczenia: 2 razy w tyg aerobic po 1 h- wczoraj byłam pierwszy raz kobieta tak dała wycisk ze masakra, byłam cała mokra nawet włosy;) ale jaka satysfakcja

w domku twister więc sie kręce i brzuszki czasem skakanka;0

Zasady mam proste: pieczywo tylko rano, kolacja ok 18-19( ok 3 h przed snem), ograniczam słodycze, zero gazowanych napojów, wspomagam sie zielona herbatką, obiad połowa tego co zwykle;),no i ćwiczenia;) zero fast oddów ale jak zamówimy pizze to zjem max dwa kawałki a nie prawie całą;)

No i od 12 marca mam 2 kg mniej ale to pewnie tez związane z moimi problemami ginekologicznymi -zatrzymała mi się miesiaczka i raz jestem opuchnięta raz nie...., brałam luteine przez tydzien teraz odstawiłam i  czekam na miesiączkę? gdzie ona się podziała.....;)

ALE I TAK SIĘ CIESZE BO WAGA POKAZAŁA WCZORAJ RANO 66 KG- nastepne ważenie w następny wtorek!

BYLE DO 60;)/166 CM

Kurcze mam chocć raz wiele motywacji i chęci w sobie;0 

Nawet na słodkie mnie az tak nie ciągnie a jak ciagnie to robie sobie np kisiel;)

 

 

 

wpis edytowany 2012-03-21 o godz. 09:22:14

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


maretka
Zobacz blog

maretka napisała:

dodane: 24-03-2012 08:47

Nie przejmuj się ja tez nie piszę co jadłam przez cały dzień, uważam, że to zbędne męczenie palców :) Ja wody tez nie piję nie wiadomo ile. Najczęściej 0,5l, czasami więcej. Za dużo po niej sikam. :P A i gratuluje 2 kg mniej :D
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 23-03-2012 13:24

Nie ma co sobie wypominać tej galaretki. Jeśli schudniesz to nie będziesz wiecznie żyła na produktach "light" bo tak się nie da. Tym bardziej że masz już rodzinkę. Doba by musiała trwać 50h, a dzieci musiałby mieć nianię :) Ja mam podobne nawyki jak Ty: pieczywo rano, wieczór sałatka /coś białkowego, woda / ziołowe herbatki. Trzymam kciuki!
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 23-03-2012 08:16

nie kochane sprawa sie wyjasniła- brałam luteine odstawiłam i po 3 dniach dostałam miesiączke i to jaka za dwa miesiace;) wiec na razie nie ćwicze;(
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 23-03-2012 01:19

Widzę już sukces ! Dieta w porządku i wysiłek fizyczny jest! Wielki plus. Obyś wytrwala :) Tylko ta pizza aaaaaj, niestety to już trzeba całkiem wyeliminować. też mam 6 do zrzucenia... no może 8. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
 

natalie27
Zobacz blog

natalie27 napisała:

dodane: 22-03-2012 15:44

A może jesteś w ciąży?
 

rudaaa12

rudaaa12 napisała:

dodane: 21-03-2012 21:58

gratuluję, tak trzymać ! ;d
 

Gskk
Zobacz blog

Gskk napisała:

dodane: 21-03-2012 15:34

gratulacje ;))
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 21-03-2012 15:23

no tak teraz mysle to faktycznbie platki owsiane nie powinny byc na kolacje;(
 

Wilandra
Zobacz blog

Wilandra napisała:

dodane: 21-03-2012 12:48

Och pozazdrościć mi by się przydało z 5kg mniej :/
 

marchpanee

marchpanee napisała:

dodane: 21-03-2012 11:59

Na kolacje postawiłabym na sałatkę lub jajka. Produkty zbożowe lepiej jeść rano bo to węglowodany złożone , trawią się wolno i dodają energii.
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 21-03-2012 09:41

nie odchudzanie nie ma nic wspólnego z miesiaczką bo miała dostac 29 stycznia i nic....13 lutego miałam wizyte u gin zapisała mi luteinkę brałam tydzien i od pn juz nie biore i czekam.........mam jakies zaburzenia hormonalne....
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 21-03-2012 09:39

nie odchudzanie nie ma nic wspólnego z miesiaczką bo miała dostac 29 stycznia i nic....13 lutego miałam wizyte u gin zapisała mi luteinkę brałam tydzien i od pn juz nie biore i czekam.........mam jakies zaburzenia hormonalne....
 

kamiqa
Zobacz blog

kamiqa napisała:

dodane: 21-03-2012 09:23

No to dobra motywacja skoro kilogramy lecą, powodzenia.
a miesiączka może przez odchudzanie sie obraziła? mimo wszystko zdrowie najważniejsze. nie wiem ile ważysz i jaki masz cel ale wazne zeby nie zatracic się w tym odchudzaniu :)
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0