0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

"Inspiracją być. Umiesz?"

blogi.szafa.pl/ /Olimpia_21

mar. 13

Dieta Tygodniowa gdy potrzebujesz szybkiego efektu!

dodane przez: Olimpia_21 dn. 13-03-2012 r.
Dieta Tygodniowa gdy potrzebujesz szybkiego efektu!

 Dieta tygodniowa bez efektu jo-jo!

 

Ten tygodniowy program żywienia pozwoli Ci schudnąć ok 3 kg. Ale to nie wszystko! Taka dieta to doskonały detoks dla naszego organizmu.

 

 

 

Ostrzegamy nie jest to dieta łatwa ani przyjemna- wręcz przeciwnie jest to jedna z bardziej rygorystycznych diet. Jednak stosowanie jej przez tydzień nie jest w stanie Ci zaszkodzić- pod warunkiem, że jesteś osoba zdrową.

 

 

Jak ona działa?

 

 

 

Dieta ta gwarantuje bardzo dobre efekty gdyz jest to dieta niskokaloryczna. Dzienne spożycie kalorii wynosi od 800 kcal do 1300 kcal. Gwarantuje to spadek wagi. Natomiast duża ilość warzyw i owoców- dostarcza organizmowi  wszystkich niezbędnych witamin i minerałów.

 

 

Co warto jeszcze wiedzieć?

 

 

 

Nie jest to dieta długookresowa i może być wykonywana maksymalnie trzy lub cztery razy w roku.

Aby pomóc w detoksykacji ciała, każdego ranka można dodać 30 kropli homeopatycznego preparatu Heel Terapia Oczyszczająca do 1,5 litra niegazowanej wody mineralnej, wymieszać i pić porcjami w ciągu całego dnia. Aby wyrównać niedobór witamin, należy również zażywać multiwitaminę.

 

Jakie są minusy?

 

 

 

Duża ilość niezbędnych owoców i warzyw może być kosztowna, a niektóre z posiłków są czasochłonne w przygotowaniu. Tą dietę najlepiej jest przeprowadzić w ciągu tygodnia, kiedy nie pracujesz, poniważ z powodu procesu detoksykacji możesz doświadczać bólu głowy.

 

Co z efektem jo- jo?

 

 

 

Niestety, duża utrata wagi w krótkim czasie zazwyczaj wiąże się z równie szybkim powrotem do dawnej wagi. Aby tego uniknać, po zakończeniu diety tygodniowej wyznacz sobie dzień w tygodniu, w którym zastosujesz jeden z polecanych jadłospisów.

Dzieki temu będziesz mogła cieszyć się piękną sylwetką, bez efektu jo-jo.

 

 

 

Oto plan diety tygodniowej.

 

Należy go sciśle przestrzegać.

 

Dzień 1- DZIEŃ KOKTAJLII WARZYWNYCH

 

 

Jest to dzień postu i oczyszczenia.

W dużych ilościach należy pić wodę mineralną i herbatę ziołową.

W tym dniu śniadanie, obiad i kolacja wyglądają tak samo- koktajl warzywny!

 

Co przygotować?

-        6 marchewek

-        3 łodygi selera naciowego

-        3 łyżki rozmrożonego szpinaku

-        łyzka oleju słonecznikowego

Warzywa oczyścić i wycisnąć sok.

 

Dzień 2 – DZIEŃ RYŻOWY

 

 

Ryż jest idealny dla osób, które z różnych powodów zdrowotnych muszą pozostawać na diecie lekkostrawnej (jest najłatwiej przyswajalnym przez organizm człowieka zbożem). Ryż działa przeciwbiegunkowo i łagodzi podrażnienia jelit. Co więcej, wpływa korzystnie na układ nerwowy. Zawiera dużą porcję białka, błonnika i witamin z grupy B, natomiast jest ubogi w tłuszcze.

 

 

Śniadanie:
Szklanka gotowanego ryżu, 150 g jogurtu owocowego, garść truskawek.

Obiad: Szklanka gotowanego ryżu, 150 g gotowanej piersi indyka bez skóry, 200 g gotowanych brokułów, strąk papryki.

Kolacja: Szklanka gotowanego ryżu, 4 łyżki waniliowego serka homogenizowanego, garść truskawek.

 

Dzień 3- DZIEŃ KOKTAJLI MLECZNYCH

 

Zawarty w mleku wapń stanowi podstawowy składnik mineralny kości i zębów, uczestniczy w procesach krzepnięcia krwi, jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania nerwów i właściwego kurczenia się mięśni. Wraz z witaminą C bierze czynny udział w syntezie włókien kolagenowych. Nawilża i ujędrnia skórę.

 

Śniadanie:
1,5 szklanki mleka 2 proc. zmiksowanego z bananem, 4 łyżki płatków kukurydzianych, 150 g waniliowego serka homogenizowanego.

Drugie Śniadanie:1,5 szklanki mleka 2 proc. zmiksowanego z bananem.

Obiad: 1,5 szklanki mleka 2 proc. zmiksowanego z bananem, 150 g pieczonego kurczaka, 4 liście sałaty z sosem z 2 łyżek jogurty naturalnego.

Kolacja:1,5 szklanki mleka 2 proc. zmiksowanego z bananem, 2 kromki chleba z dżemem

 

Dzień 4- DZIEŃ BROKUŁOWY

 

Brokuły to nie tylko właściwości antyrakowe, to również duża zawartość witamin - A ( brokuły to jedno z najlepszych źródeł tej witaminy), E, K1, C, B1.
Jeśli chodzi o mikroelementy - brokuły są szczególnie bogate w potas, fosfor, wapń, żelaza i chrom (to właśnie dzięki zawartości chrom brokuły są bardzo pomocne w leczeniu cukrzycy).

 

Śniadanie:
100 g gotowanych brokułów, jajko na twardo, kilka plasterków pomidora z posiekaną cebulą, szklanka wody mineralnej z 3 łyżkami soku z cytryny.

Obiad: 200 g gotowanych brokułów, 4 łyżki ryży, szklanka soku z kiszonej kapusty.

Kolacja: Sałatka ze 100 g ugotowanych brokułów i pół puszki czerwonej fasolki konserwowej, doprawiona łyżeczką oliwy z oliwek, solą i pieprzem. Szklanka wody mineralnej z 3 łyżkami soku z cytryny.

 

Dzień 5 – DZIEŃ ZIEMNIACZANY

 

Ziemniaki są lekkostrawne, a zawarte w nich związki są łatwo przyswajalne. Prawie nie zawierają tłuszczu (ok. 0,1 proc.) i dostarczają mało kalorii (średnio 77 kcal w 100 g).

 

Śniadanie:
Ugotowany duży ziemniak z łyżką szczypiorku, szklanka soku z dowolnych warzyw.

Obiad: 2 średnie, ugotowane ziemniaki zapieczone z 2 plasterkami żółtego sera light i łyżką natki pietruszki. Szklanka soku pomidorowego.

Kolacja: Pieczony średni ziemniak z łyżką szczypiorku, szklanka soku z świeżo wyciśniętych dowolnych warzyw.

 

Dzień 6- DZIEŃ OWOCÓW CYTRUSOWYCH

 

Owoce cytrusowe są w okresie zimowym najlepszym źródłem witaminy C. Posiadają też wysoką zawartość błonnika, w tym rozpuszczalnej w wodzie frakcji pektynowej, która oprócz zdolności wchłaniania wody i pęcznienia w przewodzie pokarmowym obniża poziom cholesterolu przez co zapobiega powstawaniu miażdżycy i choroby wieńcowej

 

Śniadanie: dowolna ilość mandarynek, 150g jogurtu, szklanka wyciśniętego soku z pomarańczy.

Obiad: 50g gotowanej piersi kurczaka bez skóry, 250g surówki z owoców cytrusowych, szklanka soku wyciśniętego z grejpfrutów.

Kolacja: dowolna ilość mandarynek, kromka razowego pieczywa z plasterkiem szynki drobiowej i liściem sałaty, szklanka soku wyciśniętego z grejpfrutów.

 

DZIEŃ 7 – DZIEŃ MORSKICH SPECJAŁÓW

Duża dawka jodu, w który obfitują ryby oraz wyciągi z alg, korzystnie wpłynie na spalanie tłuszczu.

 

Śniadanie: Dzień morskich specjałów
Sałatka z połówki jabłka, kiwi i pomarańczy, 2 łyżek kukurydzianych płatków i 3 łyżek jogurtu naturalnego. Szklanka naparu z 2 łyżeczek alg zalanych wrzątkiem (można je kupić w sklepach ze zdrową żywnością).

Obiad: 200 g duszonego dorsza z dowolną ilością zielonej sałaty doprawionej octem winnym, szklanka naparu z alg.

Kolacja: 200 g pieczonego w folii pstrąga ze szpinakiem i szklanka naparu z alg.

 

Wskazówka: Niezależnie od pogody, ważne jest wykonywanie ćwiczeń w tym tygodniu. Energiczny 20-minutowy spacer trzy razy w tygodniu pomoże w detoksykacji.

 

 

Nawet jeśli w całosci Wam sie nie przyda- zwróćcie uwage na proste przepisy!

 

Zamieszczane tu artykuły są mojego autorstwa. Pisane na praktykach dziennikarskich- postanowiłam je wykorzystać do swojego bloga;)

 

 

 

 

 

 

wpis edytowany 2012-03-15 o godz. 18:01:54

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


marrta

marrta napisała:

dodane: 15-03-2012 17:57

Bardzo ciekawa dieta. Ale chyba niestety nie wytrzymałabym na takiej cały tydzień...
 

abotak

abotak napisała:

dodane: 13-03-2012 16:02

Nie, nie! Lubię ryby, ale tylko wybrane :)
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:43

a rybę zastapić inna rybką mysle ze możesz. Myślałam ze chcesz w ogóle te ryby wyelimować;)
 

abotak

abotak napisała:

dodane: 13-03-2012 14:35

Tak, myślałam o tym, aby zastąpić innymi rybami - średnio przepadam za pstrągiem ;) tak myślałam, że kawa odpada - myślę, ze nawet dobrze mi to zrobi jak ją na trochę odstawię :)
Jestem zdrowa, myślę, ze podołam :) Tydzień to niedługo i podejrzewam, ze jest dużo lepsza niż dieta kopenhadzka...
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:34

Chetnie poczytam. Wrzuce jeszcze kilka innych propozycji dietkowych np diete norweska;)
 

rudaaa12

rudaaa12 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:31

to nie dla mnie, szkoła i te sprawy ;d
od dziś zaczęłam swoją.
wieczorem wpis u mnie co jadłam , jak ćwiczyłaam itd : )
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:28

Kochana nie ja układałam te diete wiec nie wiem , ale pewnie ryby sa nie bez powodu- porzeciez sa bardzo zdrowe. Myśle ze zielona herbata tak- ale kawa raczej nie- bo ma być to oczyszczenie organizmu.
Ta dieta ze względu na czas trwania nikomu na pewno nie zaszkodzi na zdrowiu,pod warunkiem, że jesteś osoba zdrową.
 

abotak

abotak napisała:

dodane: 13-03-2012 14:23

Sama inspiracja przepisowa jest w porządku :) Myślę, że każda z nas ma swój rozum i w razie czego zmodyfikuje coś w diecie.
To może przetestuję ją na sobie i napisałabym moje wrażenia :)
Mam pytanie co do ryb, czy można je zastąpić jakimiś innymi? I czy można pić zielona herbatę i kawę? :)
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:14

Jest to mój artykuł i mam prawo go tu umiescić, dziewczyny znajdą na pewno cos dla siebie.
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:13

smiechnasali o co ci chodzi?
Napisałam tu jakie sa zalety jakie wady- to kompleksowo chyba rozpisana dieta. Nie stosuje w całości bo nie mam na razie takiej potrzeby, ale jak najbardziej biore sobie z niej przepisy zeby zwykła dietka nie była tak monotonna.
 

SmiechNaSali

SmiechNaSali napisała:

dodane: 13-03-2012 14:08

wierzysz w to co piszesz i przekazujesz innym?
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:05

W całości nie- choć miałam zamiar przed weselem koleżanki;)
Ale bardzo dania mi się podobają- szybko zrobione, i właśnie sycące.
Ale tak jak pisałam to nie jest zdrowa dieta;)Może być stosowana jednorazowo;) ALE WŁASNIE PO ZIMIE PRZYDA SIE TAKIE OCZYSZCZENIE;)
 

abotak

abotak napisała:

dodane: 13-03-2012 13:59

Hm... Brzmi interesująco. I mimo niewielu posiłków dania wydają się sycące. Czy próbowałaś osobiście tej diety?
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0