0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

"Inspiracją być. Umiesz?"

blogi.szafa.pl/ /Olimpia_21

mar. 13

Walka z boczkami!

dodane przez: Olimpia_21 dn. 13-03-2012 r.
Walka z boczkami!

 Ćwiczenia na boczki

 

 

Czym są boczki, nie trzeba nikomu tłumaczyć. Problem ten dotyczy zarólwno kobiet jak i mężczyzn. Jak się ich pozbyć?

 

Sposób jest prosty: dieta i ćwiczenia.

 

Prawda jest taka,że nie da się spalić tłuszczu jedynie z jednej wybranej partii ciała. Można tylko bardziej skoncentrować się na miejscach, które są dla nas problematyczne.

Zasada jest taka ćwiczenia należy wykonywać dokładnie i powoli.

Wszystkie te ćwiczenia wyszczuplające powinny wam być znakomicie znane i nie powinny sprawić żadnych problemów. Są one bardzo proste, ale w połączeniu z odpowiednią dietą przynoszą cuda.

 

Ćwiczenie 1 - Skłony boczne z ciężarkami

Stajemy prosto, w lekkim rozkroku, w jednej ręce trzymamy ciężarek, drugą uginamy w łokciu i opieramy ją o biodro. Teraz wykonujemy skłon w bok, ciągnąc rękę z ciężarkiem w dół. Wracamy do pozycji wyjściowej. Na każdą ze stron ćwiczenie powtarzamy przez 10 minut.

Ćwiczenie 2 - Skręty tułowia z obciążeniem

Siadamy na krześle bez oparcia okrakiem, uginamy ręce w łokciach i na tak zgiętych rękach trzymamy coś co waży ok. 20 kg. Następnie wykonujemy skręty tułowia. Ćwiczenie powtarzamy
przez 10 minut.

Ćwiczenie 3 - Skręty tułowia na leżąco

 

Kładziemy się na podłodze, nogi unosimy wyżej i kładziemy je np. na łóżku. Ręce zaplatamy na krzyż na klatce piersiowej, a następnie lekko odrywamy od podłogi górną część ciała i robimy skręty tułowia. Ćwiczenie powtarzamy przez 10 minut (po każdych 2 minutach, 30s przerwy - przerwy nie wliczają się do czasu wykonywania ćwiczenia).

Ćwiczenia 4 - Brzuszki skośne

 

To ćwiczenia na boczki powinno wam być znakomicie znane. Kładziemy się, więc na podłodze, ręce zaplatamy na karku, nogi uginamy w kolanach. Teraz odrywamy się od podłoża i na przemian dotykamy łokciami kolan - raz jedno raz drugie i wracamy do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtarzamy przez 10 minut (po każdych 2 minutach, 30s przerwy - przerwy nie wliczają się do czasu wykonywania ćwiczenia).

Ćwiczenie 5 - Przenoszenie piłki

Potrzebna będzie nam piłka lekarska, bądź coś innego o tej samej wadze. Siadamy na podłodze, nogi lekko uginamy w kolanach i unosimy je lekko ponad podłogę. Następnie łapiemy piłkę i robimy skręty raz na jedną stronę raz na drugą. Ćwiczenie powtarzamy przez 10 minut bez przerw.

Co jeszcze?

 

 

Hula hop

 

Plastikowe koło, którym bawiłyśmy się w dzieciństwie, jest świetnym narzędziem służącym w walce z boczkami. Kręć kołem 10-15 minut dziennie, a szybko zauważysz efekty!

 

Twister

 

Ćwiczenia wykonywane na twisterze, czyli niewielkich rozmiarów krążku, z którym zapewne spotkałyście się na siłowni, są bardzo skuteczne i pomagają w walce z boczkami. Wystarczy stanąć na twisterze i obracać nim raz w jedną, raz w drugą stronę, ale tak, żeby pracowały biodra, górna część ciała powinna zostać nieruchoma. Możesz przytrzymać się ściany lub framug drzwi. Ćwicz kilka razy w tygodniu po 15 minut.

 

Powodzenia w walce z boczkami!

 


wpis edytowany 2012-03-15 o godz. 18:02:09

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


lezysz
Zobacz blog

lezysz napisała:

dodane: 05-04-2012 14:00

te domowe twistery nie sa warte naszego wysilku, sama mialam w domu. Chyba ze mamy sie czego zlapac, aby klatka piersiowa byla nieruchoma. korzystajac z twostera na silowni (takiego dla leniwych-z siedzonkiem;p) w 2 tyg pozbylam sie boczkow na plecach (pod bikini zawsze widac,fuuu) talia wyszczuplala, boczki przy spodniach tez zmalaly. Cwicze jzu 1,5mies i efekty widac;P
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 23-03-2012 13:28

myślałam, że twister jest droższy... :) chyba musze się zaopatrzeć. Póki co korzystałam z hula-hop z masażerem od środka ale naprawdę boli... Ćwiczę mając na sobie pas neoprenowy, inaczej bym umarła z bólu
 

SmiechNaSali

SmiechNaSali napisała:

dodane: 14-03-2012 08:53

bla bla bla
 

rudaaa12

rudaaa12 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:33

ja chce się pozbyć większości, naadwagi po prostu :D
od dziś zaczęłam walkę, wieczorem codziennie bd wpisywać co jadłam, ile ćwiczyłam ;D
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:29

ale twister to wydatek 10 zł a nawet moje dzieciaki beda frajde miały.
 

martawk

martawk napisała:

dodane: 13-03-2012 14:26

Nie trzeba nic kupować- lepsze od twistera jest stanie w lekkim rozkroku na ugietych kolanach ręce ułożyć tak jakbyś trzymała za plecami kij, plecy proste głowa nieruchomo, kolana i biodra też= kręci się sam tułów i napinamy mięśnie. Efekt murowany!! Twister to nic przy tym;)
 

anetqa00
Zobacz blog

anetqa00 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:23

OOoo pora wyjąć z szafy mój twisterek ;) Ja zawsze ćiwczę oglądając telewizję - przyjemne z pożytecznym :)
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:17

A i gdybyś czytała uważnie napisałam ze nie da się spalić tkanki tłuszczowej jedynie z wybranych rejonów ciała i ze potrzebna jest odpowiednia dieta. Widać ze nie czytasz i jestes tu tylko po to aby sie czepiać;0
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:15

A co ćwiczenia zaszkodza tak? Uważaj zeby nie był śmiech na sali ale z Twoich komentarzy.
 

martuch91

martuch91 napisała:

dodane: 13-03-2012 14:14

Edixal + Guarana caps + biegi 3/4 razy w tygodniu min.15 minut ;]
Nie ma boczków.
 

SmiechNaSali

SmiechNaSali napisała:

dodane: 13-03-2012 14:11

czy wiesz aby pozbyc sie brzuszków trzeba zredukować tkankę tłuszczową z całego ciała a nie z tych rejonach.?
Prowadzić dietę.
Cardio
Areoby

Walkę z boczkami toczyłam od kilku miesicy, i żadne wyżej wymienione cwiczenie nie działa bez cardio.

także poczytajcie zanij się bierzecie za cwiczenia.
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 13:49

ja zakupię sobie właśnie twister ;)
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 13:11

ja zakupię sobie właśnie twister ;)
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0