0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

"Inspiracją być. Umiesz?"

blogi.szafa.pl/ /Olimpia_21

mar. 13

Proste ćwiczenia na płaski brzuch!

dodane przez: Olimpia_21 dn. 13-03-2012 r.
Proste ćwiczenia na płaski brzuch!

 Ćwiczenia na płaski brzuch.

 

Płaski brzuch- to marzenie każdej z nas. Często na tym jednak się kończy bo nie mamy czasu na ćwiczenia albo zwyczajnie nam sie nie chce. Dlatego z myślą o Was ( i o sobie:) przdstawiam coprawda kilka ale za to bardzo skutecznych ćwiczeń na partie brzucha. Wykonanie ich nie zajmnie długo a efekty będą szybko widoczne. Oczywiście potrzeba trochę samodyscypliny- aby wykonywać je starannie i codziennie.

 

Na początek chciałabym obalić jeden mit.

Kobiety nie da się spalić tłuszczyku tylko dzięki ćwiczeniom!

 

Dlaczego? Bo dzięki ćwiczeniom wzmacniasz i poprawiasz mięśnie brzucha, których i tak nie będzie widać pod warstwą tłuszczyku.

Potrzeba więc  jest jeszcze odpowiednia dieta, która w połączeniu z ćwiczeniami może zdziałać cuda!

 

Więc do pracy!

 

Przed treningiem trzeba wykonać małą rozgrzewkę, aby rozciągnąć mięśnie. Bez tego zakwasy gwarantowane.

 

1.   Rowerek

 

 

Połóż się na plecach, ręce trzymaj w dowolnym miejscu, zegnij nogi w kolanach, i unieś je tak, aby pomiędzy brzuchem a Twoimi nogami był kat prosty, kąt w kolanach też był koło 90 stopni. Następnie zacznij pedałować, tak jakbyś jechał na rowerze, cały czas trzymając nogi w górze i pedałując nimi. To zwyczajna jazda na rowerze, tylko na leżąco, i bez roweru.. ćwicz ok 3 min.

 

2.    Półskłony (Półbrzuszki)

 

 Połóż się na podłodze, Nogi zegnij pod kątem 45 stopni, ręce splecione za głową. Wykonaj skłon, ale nie pełny, nie mogą się przy tym oderwać dolny odcinek pleców, czyli taki jakby półskłon, używaj tylko mięśni brzucha. Taka odmiana " brzuszków" nie obciąża kręgosłupa . Wykonaj ok. 30 powtórzeń.        

3.   Świeca

 

  Połóż się płasko na plecach. Nogi unieś pionowo pod kątem 90   st. Następnie unieś głowę i lekko ugnij w kierunku kolan. Zrób 15 powtórzeń. Ćwiczenie to wpływa korzystnie na wszystkie części ciała, w szczególności na brzuch- bo jest stale napięty.

 

      4.Nożyce

 

 

           Kładziemy się na plecach na podłodze (najlepiej na kocu lub karimacie). Wyciągnięte ręce przenosimy za głowę. Wyprostowanymi nogami (nie zginamy w kolanach) wykonujemy tzw.  "nożyce", czyli podnosimy je do góry naprzemiennie. Jedna idzie w górę, a druga jest  opuszczana. Nogi powinny mijać się w pozycji około 30-40 stopni do podłogi. Wykonując ok 30-40 takich nożyc wzmocnimy nie tylko brzuch ale i uda.

 

5.   Skłony boczne

 

 

 Stań w lekkim rozkroku i opuść obie ręce wzdłuż ciała. Mogą lekko przylegać do Twoich bioder. Powoli przechylaj całe ciało raz w jedną stronę, raz w drugą. Staraj się, by cały cykl trwał co najmniej kilka sekund. Pamiętaj o wyprostowanej sylwetce. Nie przechylaj się ani do przodu,ani do tyłu!

 

Dodatkowo mozesz ćwiczyć z ciężarkami, lub gdy ich nie masz z butelkami wody.

 

Z czasem możesz zwiększać ilość powtórzeń lub czas trwania danego ćwiczenia. Wszystko zależy od Twojego organizmu. Najważniejsze jest wykonywanie ćwiczeń systematycznie. Jeśli dany zestaw Ci się znudził możesz dodać np. skakanie na skakance- świetnie spala kalorie, lub np. 20 minut biegania lub każde dowolne ćwiczenie jakie Ci przyjdzie do głowy! W walce z brzuszkiem to właśnie ruch jest twoim sprzymierzeńcem.

 

Powodzenia!

wpis edytowany 2012-03-15 o godz. 08:07:17

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Stokrotka-
Zobacz blog

Stokrotka- napisała:

dodane: 13-03-2012 13:45

super! :) na pewno skorzystam! :) powodzenia na diecie :) zapraszam na mojego bloga :) motywujmy się wzajemnie ;D

pozegnac-kilogramy.blogspot.com
 

ninjaska16
Zobacz blog

ninjaska16 napisała:

dodane: 13-03-2012 13:38

A ja znam cwiczenie bardzo dobre, które mozna wykonac wszędzie, w pracy, na przystanku w domu itp. Mianowicie stojąc/siedząc napinasz mięśnie brzucha na ok 20 sek. i tak po kilkanaście powtórzeń :) Działa ! :)
 

Wilandra
Zobacz blog

Wilandra napisała:

dodane: 13-03-2012 12:44

Na pewno się przydadzą :)
 

Olimpia_21
Zobacz blog

Olimpia_21 napisała:

dodane: 13-03-2012 12:19

wszystkie zamieszczane tu artykuły to moja własność;) zezwalam na wykorzystanie z podaniem żródła i autora: Doering Małgorzata.
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1