0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Chce byc chuda !

blogi.szafa.pl/ /My_life_is_sucks

sie. 16

Dzień drugi ;)

dodane przez: My_life_is_sucks dn. 16-08-2013 r.
Dzień drugi ;)

Powiem tak: "ZAKWASY !" Masakra tylko 15minut kilera , trochę jazdy na rowerze i długi spacer wczoraj a tak masakryczne zakwasy :c Czuję wszystkie mięśnie , dzisiaj nie dałam rady wgl poćwiczyć :/ 2,5 h na siłowni nie dało mi takiego wycisku ! ;) Za to z dietą corazlepiej , jednak juz dziś jestem w 100% pewna żę jestem uzależniona od napojów gazowanych , wgl. mi nie smakują a jednak ciąglę się kuszę :c

 

A jak Wam idzie ? ;*

Pozwoliłam sbie wrzucic tu zdj. metamorfozy jednej z dziewczyn , która zmieniła swoje życie z Ewą Chodakowską , mam nadzieję że dla Was też będzie motywacją <3

 

PS. Szukam przepisu na dietetyczne ciastka i jakieś sorbety ;)

fit, fitnes, sport, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


BialeMichalki
Zobacz blog

BialeMichalki napisała:

dodane: 17-08-2013 00:07

Oh ja odchudzałam się 10 dni+ Ewka itd, szło mi nieźle..dopóki nie poszłam na imprezę urodzinową i wpadłam w przerwę.. Teraz od nowa zaczynam :) Jakby ktoś polecił Ci przepis na dobry Sorbet to też chętnie skorzystam :) Powodzenia
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Blog zakładam po to aby motywować i być motywowana przez Was <3 Na każdym "treningu" wytrzymuje najwyżej tydzień :c Z dieta tez jest ciężko , macie jakieś "złote środki" dzięki którym udało Wam się schudnąć ? ;)

O mnie

My_life_is_sucks

Na szafie od: 14-08-2013

Obserwuj

Mam na imię Klaudia, ważę 74kg przy wzroście 170cm. Próbowałam już chyba wszystkiego, nie chce tak wyglądać jak teraz :c Już NIGDY więcej !

Obserwują blog
IVONEZ
fuckoffmondays

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0