0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

My Love

blogi.szafa.pl/ /MyLoveKK94

maj 03

Moje codzienne niezbędniki ;) cz. 2

dodane przez: MyLoveKK94 dn. 03-05-2013 r.

Gdy moja skóra już jest nawilżona, nakładam podkład. Moim ulubionym jest Matujący make-up natural effect firmy Soraya.

Jest delikatny, nie tworzy efektu maski i nie zostawia smug na skórze. Łatwo się go rozprowadza. Wtapia się w skórę i naprawdę go nie widać, a ładnie wyrównuje koloryt skóry.  Cena ok. 13 zł. Polecam !! ;D

Fajny i bardzo podobny jest też fluid matujący firmy Under 20. Ma bardzo przyjemny grapefruitowy zapach. Kosztuje ok. 16 zł

Gdy nakładam cienie używam bazy pod cienie firmy Avon. Kosztuje różnie. Ostatnio chyba 12zł. Spełnia moje wymagania. Utrzymuje cienie na miejscu i fajnie się ją nakłada.

Częściej używam kredki do oczu niż eyelinera. Może to skomentujecie, ale kupuję byle jakie najtańsze kredki. Nienawidzę żelowych kredek. Próbowałam wiele, i bardziej drogich i mniej, ale im tańsza tym lepsza. Takie jest moje zdanie. Ostatnią kupiłam w kiosku za całe 2 zł i jest super. Przypudrowuję ją pudrem i trzyma się cały dzień.

Następnie używam mojego skarba. Tusz do rzęs Eveline Volumix Fiberlast maskara pogrubiająca, rozdzielająca i unosząca w złotym opakowaniu.

Ma ona lepszą szczoteczkę niż ta w srebrnym opakowaniu. Jest tania ok. 12 zł. Maluję oczy codziennie i wystarcza spokojnie na 3 miesiące. Wystarczy nałozyć troszkę, a rzęsy są rozdzielone, wydłużone i podkręcone. Nie kupię żadnego innego ;D

Moim ostatnim odkryciem jest również puder w kamieniu FeatherFinish Refill firmy Mayfair.

Mało znany, ale bardzo dobry. Posiadam w kolorze transparentnym i jestem zadowolona. Dobrze matuje i długo się utrzymuje. Zapłaciłam za niego jakieś 9zł. Poszukajcie, bo warto ;D

Na sam koniec podkreślam rysy twarzy różem, albo raczej brązerem firmy Flormar.

Koszt ok. 17 zł. Oczywiście jest super ;D Ja mam odcień 86, pomarańcz z brązem. Wygląda naturalnie i trzyma się calutki dzień. ;D

 

tusz, puder, krem, kosmetyki, makijaż,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


MyLoveKK94
Zobacz blog

MyLoveKK94 napisała:

dodane: 03-05-2013 23:12

Zależy kto czego szuka. I jaką się ma skórę.
 

mzap88
Zobacz blog

mzap88 napisała:

dodane: 03-05-2013 15:58

fluid under twenty to najgorsza masakra jaka mialam
 

MyLoveKK94
Zobacz blog

MyLoveKK94 napisała:

dodane: 03-05-2013 15:48

Znajdziesz :-) w Rossmania chyba nie ma, ale w drogeriach na pewno będzie :-D
 

MyLoveKK94
Zobacz blog

MyLoveKK94 napisała:

dodane: 03-05-2013 15:47

Znajdziesz :-) w Rossmania chyba nie ma, ale w drogeriach na pewno będzie :-D
 

AminaEwa
Zobacz blog

AminaEwa napisała:

dodane: 03-05-2013 15:10

Taka cena, że na pewno kupię jak ją tylko znajdę :D
 

MyLoveKK94
Zobacz blog

MyLoveKK94 napisała:

dodane: 03-05-2013 14:30

Niee absolutnie ;-) kup i popróbuj ;-) jest niedrogi a jak dla mnie super :-)
 

AminaEwa
Zobacz blog

AminaEwa napisała:

dodane: 03-05-2013 14:27

Puder Mayfair jest niedrogi i bardzo dobry, sama go kiedyś używałam. A ta maskara Eveline nie osypuje się? Właśnie muszę kupić tusz i chciałabym coś fajnego i taniego.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

My Love

Prowadzony przez:
MyLoveKK94

Blog jak blog ;D Moje przemyślenia, odczucia, rozterki, ale również stylizacje, zdobycze i kosmetyki ;D Coś dla każdego :)

O mnie

MyLoveKK94

Na szafie od: 29-01-2013

Obserwuj

Pospolita ja ;D Uczennica, lat 19 ;D Z masą myśli w głowie =]

Obserwują blog
z_pazurem

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1