0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Ćwiczenia + dieta ;)

blogi.szafa.pl/ /Marlabrit

maj 20

Moje SPRAWDZONE sposoby na chudnięcie ;)

dodane przez: Marlabrit dn. 20-05-2013 r.
Moje  SPRAWDZONE sposoby na chudnięcie ;)

Cześć dziewczyny, 

jak wiadomo nadchodzi lato, a wiele z NAS(bo o mnie też mowa) boryka sie z tematem typu  CHCĘ BYĆ FIT .. tylko jak tego dokonać ? Tak jak Pani poniżej:

 

STOP z marudzeniem i użalaniem się nad sobą.. Oto kilka rad odemnie, które pomogą nie jednej z WAS! 

 

Dbanie o ciało zaczyna się od naszej głowy.. tak, bo najpierw musimy sobie wpoić pewne nawyki takie jak:

- Ogranicz słodycze do minimum( mój sposób gdy mam smaka na coś słodkiego to albo owoc, albo poprostu kupuje Tic-taci smakowe np Mango i jak sobie czasem zjem takiego dopalacza słodkiego, to naprawdę się nic stanie, lub np szkalnka soku owocowego z miąższem- PYCHOTKA+ ZDROWE) :-D

-Ogranicz słodzenie napoi typu herbata, kawa

-Wyelminuj napoje kolorowe, na cześć WODY

-Nie smaż potraw na głębokim oleju, zobacz ile jest teraz sposobów na gotowanie, typu: grill, naczynie żaroodporne, piekarnik, gotowanie na parze ( A CO NAJWAŻNIEJSZE SMAK JEST NIESAMOWITY,A MIĘSKO JEST SOCZYSTE)

-Ziemniaki + sos(ciemny z męsa/ lub tłuszcz) =BOMBA  KALORYCZNA... ja uwielbiam ziemniaczki,a  szczególnie teraz młode i jem je .. tak ale w małych ilościach i nie polewam niczym .. tylko mieszam np z surówką i już nie są takie suche, można ziemniaki polać np sosem typu ' jogurtowy' :-) 

-Jedz dużo surówek, na bazie jogurtów... precz z majonezem, jedynie gdy nie potrafisz się powstrzymać to użyj majonezu własnej roboty(JEŻELI CHCECIE WSTAWIE POTEM PRZEPIS- TAKI MAJONEZ JEST MAŁOKALORYCZNY A PYSZNY!)

-Pieczywo tylko ciemnie!

-Wybierz lekkie stanole zamiast masła, ponieważ mają one mniej tłuszczu, a również są apetyczne

-Mleko np 3,5% tłuszczu zamień na 0,5% 

-Kolacje jedz do  2-3h przed snem

- Jogurty łącz z musli i np bananem, truskawką, jabłkiem

 

 

MOJE SPOSOBY NA GŁÓD:

UWIELBIAM KAPUSTĘ KISZONĄ, ORAZ OGÓRKI I GDY JEST PÓŹNA GODZINA TAK JAK TERAZ .. to wybieram właśnie takie zakwaszane smakołyki .. Kapusta ma tylko 16Kcl na 100gr!!

Można także zjeśc lekki jogurcik, szklankę dobrego soku lub np plasterek szynki...

Jeżeli mi się coś jeszcze przypomni to dam znać =) mam nadzieję, że trochę pomogłam ... zawsze to lepiej doradzić komuś i wesprzeć na duchu .. no i jak widać zdrowo+ pożywnie i efektownie ! Trzymam kciuki za NAS! 

A TERAZ PODZIWIAMY !!

 

PSMIĘTAJ NIC SIĘ SAMO NIE ZROBI!! 

wpis edytowany 2013-05-21 o godz. 11:19:10

odchudzanie, ćwiczenia, chodakowska, fitness, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 21-05-2013 20:13

na spalanie tłuszczu ćwiczenia cardio, z tym ze nie masz wpływu na to co Ci schudnie pierwsze bo to niezależne od nas. A brzuszek możesz rzeźbić z chodakowską np:)
 

Werka1412

Werka1412 napisała:

dodane: 21-05-2013 18:01

Ja bym chciała z brzucha schudnąć, bo przytyłam właśnie w brzuchu :( przy moim wzroście 164 i wadze 52kg (jakieś 2 miesiące temu 48kg) nie mam już płaskiego brzucha, polecacie mi jakieś ćwiczenia czy coś ?:)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 21-05-2013 13:08

oczywiscie, ja jem nawet o polnocy, i to dosc czesto bo jestem nocnym łasuchem a przez miesiąc schudłam już 3,5kg, nie licząc skrupulatnie każdej kcal, ważne co się je, od jogurtu, chudego twarogu czy kilku owoców się nie przytyje i nie zniweczy to całej diety a lepiej jeść regularnie i żyć szczęśliwie:) jak mam "głodniejszy" dzień to zjem więcej, co z tego, jak ćwiczę i jem zdrowo, nie można w paranoje popadać i być niewolnikiem zegarka bo szkoda życia:)
 

klaudunia161
Zobacz blog

klaudunia161 napisała:

dodane: 21-05-2013 11:51

od 9 miesiecy nie jadlam po 16!! wiecie co sobie zrobiłam? Ogromna krzywdę. Co z tego ze jestem chuda schudlam 10kg cwicze codziennie i w ogole jak obecnie mam obsesje i czuje sie chora bo nie mam sily na nic w ciagu dnia. Nie róbcie sobie tej glupoty i jedzcie kolacje normalnie, od zdrowego jedzenia nie przytyjesz
 

Marlabrit
Zobacz blog

Marlabrit napisała:

dodane: 21-05-2013 11:21

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA KOMENTARZE ... KILKA CENNYCH RAD, KTÓRE NAPISAŁYŚCIE WEZMĘ DO SIEBIE I ZAPAMIĘTAM :-) A TYMCZASEM ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA ;)
 

Marlabrit
Zobacz blog

Marlabrit napisała:

dodane: 21-05-2013 11:13

Do j_ulka
Życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki za Ciebie , a ten wpis dotyczący spożywania posiłku do 18-19 zaraz edytuję .. Pozdrowionka B-)
 

Marlabrit
Zobacz blog

Marlabrit napisała:

dodane: 21-05-2013 11:12

Do : dagoos86
Zgadzam się z Tobą w 100% .. mam tak samo jak już coś późno zjem, to czuję się źle, bo po co mam ładować żołądek skoro i tak tego nie spale o 22 .. bo jak?? :-)
 

Marlabrit
Zobacz blog

Marlabrit napisała:

dodane: 21-05-2013 11:11

DO: cherry_cherry_lady
No tak masz rację, ale ja np chodzę spać o 1 w nocy i mój ostatni posiłek jest o 19 i jakoś nie lecę z jęzorem do lodówki, a po drugie o tej godzinie metabolizm już pracuje wolniej, także jak jesz późno to jak ma się to spalić? Dlatego też napisałam, że jak już ktoś jest bardzo głodny to można to zastąpić czymś lekkim .. :-) Pozdrawiam!
 

BESTSELLERYHILLS

BESTSELLERYHILLS napisała:

dodane: 21-05-2013 09:55

Robinn działa, jedząc z białego talerza masz poczucie czystości i klarowności potraw, jedząc z czarnego mniej się je.

żółty to kolor ostrzegawczy więc raczej mniej apetyczny, działa na odwrót, czerwień nie pobudza apetytu ze względu na intensywność koloru.Niebieski kojarzy się z poniekąd latem i nadzieją, więc może być interpretowany jako motywacja lata.

przykład z zielonym talerzem
na zielony talerz połóż kilka rodzajów sałat, na sałatę dodatki, odejdź dwa metry i popatrz czy optycznie nie wygląda na więcej sałaty?

Optycznie oko powinno widzieć jak najwięcej owoców, warzyw dodatków, ale nie dlatego by je od razu zjeść, tylko aby mózg odczytał to w ten sposób że ma co jeść, wystarczy się rozejrzeć i również jest co jeść, więc nie muszę jeść na zapas.

Bardzo fajne i przyjemne doświadczenia.
 

Robinn

Robinn napisała:

dodane: 21-05-2013 09:38

Ja też dodam coś od siebie :) Dla tych dziewczyn które tak jak ja mają problem z motywacją i umiarem w jedzeniu polecam mycie zębów -wiem że to brzmi śmiesznie :) Ja jak zacznę jeść to mam straszny problem żeby przestać, robię to dopiero jak jestem syta (straszne wiem:) A jak wiadomo najlepsza dieta to mj (mniej jeść) więc gdy jeszcze nie jestem najedzona i korci mnie żeby coś jeszcze sobie skonsumować biegnę szybko do łazienki i myje zęby (pasta zmienia smak potraw i nie mam już ochoty na jedzenie). Proszę nie śmiejcie się:) Każdy sobie radzi jak może. Ps. Słyszałyście o czymś takim jak psychologia kolorów? Ponoć jedząc z żółtego talerza zjemy więcej niż gdybyśmy jadły z talerza o kolorze niebieskim:) ciekawe czy to działa?
 

BESTSELLERYHILLS

BESTSELLERYHILLS napisała:

dodane: 21-05-2013 09:35

Wpis dość chaotyczny, i nie do końca rady są poprawne.

Co do tej godziny spożywania, nawet przed tymi dwiema godzinami jeżeli czuje się głód można zjeść tuńczyka, chudy twaróg czyli samo wolno wchłaniające się biało, które nie przerodzi się w tłuszcz.

Szynka lub jej plaster są nie zdrowe, ogólnie wędliny na dietach powinny być ograniczone, łącznie z tymi a'la chudymi z indyka lub kurczaka na zawartość soli i konserwantów.
Spożywając na noc szynkę nie ma możliwości rozłożenia jej składników w organizmie tylko przemienia się ona w tkankę tłuszczową.

Kapusta nie ma 16 kalorii a 20 czy to kiszona czy też świeża.

Ziemniaki plus sos =bomba, ale jaki?
Jeżeli sos z mięcha tak, ale z oliwy z oliwek, lub jogurtu z ziołami nie więc nie wrzucać wszystkiego do jednego wora.

pozdrawiam
 

Corsillo

Corsillo napisała:

dodane: 21-05-2013 09:35

Mleko np 3,5% tłuszczu zamień na 0,5% ? Przecież to odtłuszczone mleko nie ma ŻADNYCH wartości odżywczych-prawie sama woda... Reszta logiczna:)
 

sssonia
Zobacz blog

sssonia napisała:

dodane: 21-05-2013 08:43

jak już pisały dziewczyny - jedzenie tylko do 18/19 to bzdura jeśli nie zasypiasz o 21
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 21-05-2013 08:43

ja Wam dzieczyny napiszę tak: dla mnie to też bzdura nie jedzenie po jakiejstam godzinie, bo o tej porze to omje kilku letnie dziecko kolację zjada:) Ja też nie chodzespac razemz kurami, także bym padla do tej 12-1 w nocy, a w weekend dluzejzdarza sie posiedziec:) I jem kiedy odczuwam głod, nawet jak jestem pol godziny przed snem a kolacje mam zjedzona. Uważam że jak organizm widzize dostaje jak potrzebuje to jest ciagle w trybie spalania, a jak burczy w brzuchu a ktoś to przetrzymuje do rana to wtedy jest większe magazynowanie, bo organizm koduje sobie przez noc deficyt....I mi że często zjadam jogurt czy serek wiejski o 12 w nocy to jakoś nie przeszkadza mi to chudnąc, a nie jestem niewolnikiem tabelek z kaloriami i zegarka:)Najlpeiej życ wzgodzie z wlasnym organizmem przede wszystkim, każdy ma inne zapotrzebowanie, inny rytm dnia i inne tempo trawienie, zresztą zależy co się zjada, bo jak ktoś przed snem zje te 150-200kcal a nie "grzeszy" przez cały dzień to nic się dziać złego nie będzie:)Ja np głodna nie zasnę, oczywiście kiedyś próbowałam się przestawiać, żuć gumy, pic wodę, herbatę, zapchać się kiszona kapustą itp i nic, miesiąc męczarni, pewnie tylko spowolniłam metabolizm, widocznie mam taki metabolizm że muszę coś na noc dostarczyć:) A jak ktoś na nocki chodzi do pracy to też na pewno inaczej się posiłki niego odbywają bo jak się cała noc pracuje to chyba trzeba coś zjeść?:) I dagoos86 cukrem m rację, ja np nie słodzę niczego od niepamiętnych czasów, kiedyś pomyliłam kubki, wzięłam łyka od siostry słodzonej kawy i zwymiotowałam, organizm z czasem zapomina ten smak i zaczyna on mdlić, od kilku lat nie jem słodyczy bo nie lubię, niedobrze mi po cząstce czekolady i się ciesze ogromnie z tego powodu:) A kiedyś jak słodziłam to i czekoladę wcinałam bo byłam do cukru przyzwyczajona także coś w tym jest....
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 21-05-2013 08:22

dagoos86 - co prawda w nocy organizm ma dużo mniejsze zapotrzebowanie energetyczne ale tak długa przerwa w dostarczaniu energii organizmowi (kilkanaście godzin) a następnie 'solidne' śniadanie = magazynowanie.
 

j_ulka
Zobacz blog

j_ulka napisała:

dodane: 21-05-2013 08:21

najważniejsze co napisałaś to NIC SIĘ SAMO NIE ZROBI :) Właśnie od patrzenia na Ewkę czy Mel ciało samo się nie ujędrni.
Ja jeżdżę na rowerze minimum 10km dziennie i od dziś dzięki twojemu postowi zaczynam ćwiczyć, staram się jeść zdrowo (dużo owoców, warzyw, mało smażonego i słodyczy) wiadomo zawsze się zdarzy jakiś skok w bok ale dzięki ćwiczeniom organizm mocno tego nie odczuwa.
Co do kolacji o 18, też uważam że ten zapis powinien brzmieć inaczej: ostatni posiłek 2-3h przed snem, ja też chodzę spać o 23, 24 więc kolacja o 18 to kara. jem o 20,21 jakiś serek wiejski, albo 1 jajko na miękko.
 

dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 21-05-2013 07:34

cherry_cherry_lady racja- niby ten mit został już obalony... powinno się zjadać ostatni posiłek najpóźniej 2 godz. przed snem. Więc to faktycznie zależy od prowadzonego trybu życia. Ale ja mimo wszystko stosuję tą zasadę, bo po prostu czuję się następnego dnia źle, kiedy coś zjem po tej magicznej 18-tej. Organizm po jakimś czasie przyzwyczaja się i "wyłącza" wieczorny głód, ale oczywiście musi dostawać rano solidne śniadanie ;) A co do ilości spożywanego cukru- każdy organizm kształtuje sobie własny smak- potrzebuje ok. 2 tygodni, żeby się przestawić np. ze słodzonej kawy na niesłodką- wypróbujcie, bo naprawdę to działa, po tym czasie zacznie wam taka smakować i apetyt na słodycze też się zmniejszy, tylko trzeba ten czas jakoś przecierpieć ;)
 

cherry_cherry_lady
Zobacz blog

cherry_cherry_lady napisała:

dodane: 21-05-2013 00:26

jak czytam takie bzdury typu "Kolacje jedz do 18/19 godziny" to mnie szlag trafia. chodzę spać późno, zwykle po północy, więc gdybym zjadła ostatni posiłek o 18/19 to o tej 24 nie myślałabym o niczym innym, tylko o pójściu do kuchni i nocnym podjadaniu, a chyba nie o to chodzi. zastanów się czasem, zanim coś napiszesz, bo czytają to zapewne też małolaty, które potem będą się głodzić przez pół dnia.
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 21-05-2013 00:01

można być chudym a mieć np mało jędrne ciało lub np celluit, jeśli się ma mało ruchu, je się "wszystko" bo ma się szybki metabolizm
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 20-05-2013 23:59

jak bym siebie czytała:) ale wszystko to całkowita racja, choć oprócz diety moim zdaniem konieczne są ćwiczenia, bo rzeźba od diety się nie zrobi:) a co do słodzenia to powinno się je wyeliminować a nie tylko ograniczyć...a jak ma się ochotę na coś słodkiego do picia to sok można ze świeżych owoców wypić:)
 

1 2
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Ćwiczenia + dieta ;)

Prowadzony przez:
Marlabrit

Witam mój blog stworzyłam z myślą o dziewczynach, które pragną schudnąć i wyrzeźbić swoje ciało, a ja będę dla nich motywatorem i motorem napędzającym . Moje efekty będę wstawiać co tydzień.

O mnie

Marlabrit

Na szafie od: 04-05-2009

Obserwuj

Do ćwiczeń, oraz zdrowego jedzenia zainspirowała mnie Ewa Chodakowska + Mel.B

Obserwują blog
fuckoffmondays

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1