0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Fashion in her love..

blogi.szafa.pl/ /LavenderMuffin

maj 29

Odchudzanie: dieta bez ćwiczeń? Ile schudłam.

dodane przez: LavenderMuffin dn. 29-05-2012 r.

Gdy zaczynałam się odchudzać, miałam 164 cm wzrostu, a ważyłam około 60-62 kg - ogółem, pulpecik. Był to październik, o ile dobrze mi się zdaje, niestety nie jestem pewna. Mógł to być środek września. Maj już za pasem, a ja przy 168 cm wzrostu ważę 46 kg. Podobam się sobie, jestem szczupła, a także wyglądam na kilka lat młodszą, niż dawniej. A to wszystko BEZ ćwiczeń (oczywiście sporadycznie ćwiczyłam, ale mój trening nigdy nie był regularny i nigdy nie trwał dłużej niż 15 minut)! 

Nie odkryłam Ameryki, poznawając cenne wartości bakalii; nie jestem pierwszą osobą, która regularnie je jada - mimo to, uważam, że nadal mało osób wie coś więcej na ich temat. Moje starsze znajome twierdzą nawet, że powinny być traktowane jak słodycze, nic takiego! Mowa oczywiście o suszonych owocach, orzechach oraz migdałach. 

ORZECHY

Znane z dużej zawartości witaminy E, nazywanej inaczej witaminą młodości, która dodaje nam witalności oraz urody, rzecz jasna. Zawierają również duże ilości nienasyconych kwasów tłuszczowych - jak wiemy (bądź nie), tłuszcze te obniżają poziom złego cholesterolu we krwi oraz są wskazane na diecie odchudzającej. Są bogate w potas, fosfor, żelazo czy cynk. Błonnik: 6,5 g w 100 g produktu.

WIÓRKI KOKOSOWE

Szczególnie ważne w diecie wegetariańskiej ze względu na to, że białko w nich zawarte spokojnie może zastąpić bialko pochodzenia zwierzęcego. Dostarczają energii na cały dzień. Błonnik: 21,1 g.

SUSZONE ŚLIWKI I MORELE

Bogate źródło beta-karotenu, a także witaminy C i E (w przypadku śliwek). Likwidują także zaparcia, działają przeczyszczająco. Warto też wspomnieć, że wyżej wymienione bakalie posiadają ogromną ilość antyoksydantów, które wspomagają nas w walce z wolnymi rodnikami. Błonnik: śliwki 16,1 g, morele 10 g.

Warto również jeść na śniadanie otrębowe placki Dukana lub.. owsiankę, która dzięki dużej zawartości błonnika oraz witamin z grupy B działa przeczyszczająco, poprawiając pracę jelit. Obfite śniadanie to podstawa - po zjedzeniu go organizm otrzymuje sygnał, że nie musi odstawiać tłuszczu na zapas. W skład mojej owsianki wchodzi mleko, płatki owsiane, otręby pszenne, siemię lniane, wiórki kokosowe oraz inne bakalie (najczęściej rodzynki/orzechy).

Co dodatkowo..

Kolacja 3 godziny przed snem, dużo owoców (polecam jabłka, banany oraz najróżniejsze cytrusy), zielona + czerwona herbatka, 5 drobnych posiłków dziennie, przynajmniej raz w tygodniu kasza gryczana/jaglana/manna, dużo uśmiechu.

odchudzanie, dieta, ćwiczenia, błonnik,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


LavenderMuffin
Zobacz blog

LavenderMuffin napisała:

dodane: 30-05-2012 06:48

A i jeszcze jedno - wiem, że mam niedowagę. Do takiego BMI dążyłam, bo wiedziałam, że przy 18+ nie będę wyglądać tak dobrze jak teraz. Mało ważę, ale mam biodra i tyłek (okrąglutki D:), i to bez cellulitu itd.
 

LavenderMuffin
Zobacz blog

LavenderMuffin napisała:

dodane: 29-05-2012 22:25

Zdjęcia pokażę gdy mi aparat przyjdzie z gwarancji (płyta główna poszła i wiecie).
 

Stokrotka-
Zobacz blog

Stokrotka- napisała:

dodane: 29-05-2012 21:51

jejciu, masz niedowagę Kochana!! :(( pokaż zdjęcia, proszę:)
 

rudaaa12

rudaaa12 napisała:

dodane: 29-05-2012 21:48

gratuluję, i urosłaś 4 cm.. ;) ile masz lat?
 

LavenderMuffin
Zobacz blog

LavenderMuffin napisała:

dodane: 29-05-2012 21:28

No pewnie, już się nie odchudzam. Ćwiczę 30 minut dziennie 4 razy w tygodniu.
 

Eweelinka1990
Zobacz blog

Eweelinka1990 napisała:

dodane: 29-05-2012 20:23

Moim zdaniem nie powinnaś już się odchudzać :) sama mówisz, że wyglądasz już ok, więc trzymaj to! ;)
 

NelehFly
Zobacz blog

NelehFly napisała:

dodane: 29-05-2012 19:50

chyba jednak wole ćwiczenia bez diety, niż dietę bez ćwiczeń :D
ciało się ujędrnia, wzmacnia...
a poza tym, to ważysz teraz zdecydowanie za mało :O
 

HollyShit

HollyShit napisała:

dodane: 29-05-2012 19:18

masz niedowagę.
 

Elka240

Elka240 napisała:

dodane: 29-05-2012 18:55

i to spora niedowage
 

Hrywna

Hrywna napisała:

dodane: 29-05-2012 18:17

jesli rosłaś to na pewno pomogło Ci w zrzuceniu kilogramów, poza tym jak się jest nastolatką to zrzucenie kilogramów nie jest jakimś mega wyczynem. Po dwudziestce zaczynają się schody. Jak ktoś waży 60kg kg przy 164 cm wzrostu to jest normalny człowiek, a nie pulpecik, a Ty aktualnie masz niedowagę.
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 29-05-2012 17:49

Skoro jeszcze rosniesz, to może po prostu to Ci pomogło? Dla mnie nie istnieje odchudzanie bez ćwiczen. Przynajmniej jestem teraz wysportowana i nie męczę się po półminutowym biegu jak większsc ludzi :)
 

hammie

hammie napisała:

dodane: 29-05-2012 17:45

ile masz lat, ze uroslas 4 cm w takim czasie?
 

HollyShit

HollyShit napisała:

dodane: 29-05-2012 17:42

masz niedowagę.
 

dariiax3
Zobacz blog

dariiax3 napisała:

dodane: 29-05-2012 17:29

Jeju, naprawdę tyle schudłaś w tak niedługim ( w sumie ) czasie? Gratuluję :)
Chyba też się przerzucę na jakąś zdrowszą dietę :)
 

karolla25644
Zobacz blog

karolla25644 napisała:

dodane: 29-05-2012 17:27

super:) tego jeszcze nie było a to mi sie przyda przy odchudzaniu
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

99 pomysłów na kolory: mięta, ognista czerwień, fiołkowy? W kolekcji znajdzie się każdy! (;

O mnie

LavenderMuffin

Na szafie od: 31-03-2012

Obserwuj

Młoda osóbka śledząca trendy na każdym kroku: może nie zawsze ma szansę na zakup wszystkich cudów, ale opowiadać o nich potrafi z prawdziwym zapałem. D:

Obserwują blog
feeeeling
dariiax3
kasztankova
karolka1031

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
3