0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

† whiterose †

blogi.szafa.pl/ /KlaudiaiUla

mar. 30

Fotografowała Monika K.

dodane przez: KlaudiaiUla dn. 30-03-2013 r.
Fotografowała Monika K.

               Sesja zdjęciowa 1

Lubie czasem stanąć z drugiej strony obiektywu hehe :) tutaj wrzucam zdjęcia z mojej pierwszej sesji hehe :) A TAK WOGÓLE TO WESOŁYCH ŚWIĄT!!! <3

 

 

 

 

 

 

 

wpis edytowany 2013-03-30 o godz. 19:13:19

sesja, zdjęciowa,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


KlaudiaiUla
Zobacz blog

KlaudiaiUla napisała:

dodane: 31-03-2013 16:02

;)
 

Lady_Belial

Lady_Belial napisała:

dodane: 31-03-2013 15:01

KlaudiaiUla, więc przekaż autorce moją opinię ;)
 

Lady_Belial

Lady_Belial napisała:

dodane: 31-03-2013 15:01

KlaudiaiUla, więc przekaż autorce moją opinię ;)
 

rozowaskarpeta
Zobacz blog

rozowaskarpeta napisała:

dodane: 31-03-2013 14:02

Ciekawy pomysł, do kadrów faktycznie można byłoby się przyczepić, ale całość oceniam zdecydowanie pozytywnie!
/Kinga
 

KlaudiaiUla
Zobacz blog

KlaudiaiUla napisała:

dodane: 30-03-2013 22:47

Lady_Belial - to nie ja robiłam i nie ja obrabiałam zdjęcia
 

mzap88
Zobacz blog

mzap88 napisała:

dodane: 30-03-2013 22:42

hahaha faktycznie dziewczyna nie ma ręki na 1 focie :D
 

Zuosnica

Zuosnica napisała:

dodane: 30-03-2013 22:25

No co za dziadostwo.
https:// fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/206094_254591814642451_636058659_n.jpg
 

mskaa89

mskaa89 napisała:

dodane: 30-03-2013 21:58

tak czy siak cos nie dziala ;/
 

Zuosnica

Zuosnica napisała:

dodane: 30-03-2013 21:57

No skoro tak tez bedzie działał, to pewnie łatwiej:D Moja znajomość obsługi komputera kończy się na wpisywaniu adresu w internecie i korzystaniu z Worda;)
fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/206094_254591814642451_636058659_n.jpg
 

mskaa89

mskaa89 napisała:

dodane: 30-03-2013 21:54

nie latwiej skopiowac link bez https ? zawsze sie nad tym zastanawiam :D
 

Zuosnica

Zuosnica napisała:

dodane: 30-03-2013 21:39

Wybrałam swojego faworyta ze zdjęć Moniki K.;)
To zdjęcie jest wg mnie piękne:
https:/SPACJA/fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.SPACJAnet/hphotos-ak-ash4/206094_254591814642451_636058659_n.SPACJAjpg
Bez SPACJA oczywiście:)
 

Lady_Belial

Lady_Belial napisała:

dodane: 30-03-2013 21:28

Pierwsza zasada: jeśli są kolana, są i stopy. Druga zasada: mniej filtrów picasy czy czegotam. Jeśli już używasz to do bardziej przydatnych celów: Na ostatnim zdjęciu usuń sobie tego palca.
I rada na przyszłość: czas się doszkolić w kwestii kompozycji zdjęcia i głębi. Jeśli miałabyś jakieś pytania zapraszam na priv
 

tanio--bez-kitu
Zobacz blog

tanio--bez-kitu napisała:

dodane: 30-03-2013 21:14

fajnie:) ale fotograf chyba nie umie kadrować zdjęc..
 

smsak
Zobacz blog

smsak napisała:

dodane: 30-03-2013 21:14

ja też się zgodzę ze Zuosnica, ogólnie pomysł dobry, za to kadry złe
 

KlaudiaiUla
Zobacz blog

KlaudiaiUla napisała:

dodane: 30-03-2013 21:10

Z obróbką to potwierdzam też uważam że często używa za dużo photoshopa ;)
 

Zuosnica

Zuosnica napisała:

dodane: 30-03-2013 21:10

Dzięki za wrzutkę ze zdjęciami. Moja opinia (laika) jest taka, że portrety robi fajne i z pomysłem, za to zdjęciom całej sylwetki można dużo zarzucić. Polecam książki Wiliama Cheunga Camera Craft Portraits, można się dużo dowiedzieć na temat fotografowania nie tylko twarzy ale całej sylwetki z wykorzystaniem tła.
 

matra
Zobacz blog

matra napisała:

dodane: 30-03-2013 21:03

Faktycznie na FB lepiej, fajna, choć momentami przesadzona niebo obróbka. I niedociągnięć jest sporo, głównie detale typu źle dopasowane ubrania, wystająca bielizna etc i uwielbienie do niewłaściwego przycinania kończyn.
Ale fakt - zdjęcia fejsbukowe wypadają lepiej niż powyższe.
 

mskaa89

mskaa89 napisała:

dodane: 30-03-2013 20:55

wrażenia estetyczne bardzo ok ale o kadrach zdania nie zmieniłam :) Wesołych Świąt :)
 

KlaudiaiUla
Zobacz blog

KlaudiaiUla napisała:

dodane: 30-03-2013 20:49

bez spacji ;)
 

KlaudiaiUla
Zobacz blog

KlaudiaiUla napisała:

dodane: 30-03-2013 20:49

www. facebook. com/pages/Monika-Kubala-Fotografia/165931126841854?fref=ts
 

1 2
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

† whiterose †

Prowadzony przez:
KlaudiaiUla

Pisać bd o sobie , swoich stylizacjach ,o nowych zdobyczach oraz o różnych innych informacjach modowych heh :)

O mnie

KlaudiaiUla

Na szafie od: 04-05-2012

Obserwuj

Mam 15 lat uwielbiam zajmować się fotografią i stylizacją modelek <3 Najczęściej kupuje w secend hendach , internecie i h&m ^^

Obserwują blog
BESTSELLERYHILLS

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0