0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

101myśli i gubienie kilogramów

blogi.szafa.pl/ /Gskk

kwi. 12

Farbowanie, podróż i pizza...

dodane przez: Gskk dn. 12-04-2012 r.

Chciałabym Wam strasznie podziękować za taki odzew pod ostatnim wpisem. Dzięki Wam wiem, że warto spróbować i dlatego właśnie zaczynam planować jak ta strona powinna wyglądać. Jutro plany powędrują do mojej siostry a ta uzdolniona plastycznie potwora* zrobi mi grafiki :) I tak powolutku, powolutku będzie się to rozkręcać. A może macie jakieś pomysły co powinno się tam znaleźć? Jeśli tak jestem otwarta na propozycje :)

Wczoraj stwierdziłam, że czas zmienić mój czerwony łeb na coś bardziej naturalnego. Oczywiście jak zwykle obudziłam się w ostatniej chwili i 5h przed wyjazdem leciałam do fryzjera. Niestety nie wyszło jak chciałam - marzyłam o brązie jak najbardziej zbliżonym do mojego własnego a skończyłam z takim lekko rudym kasztanem. No nic to - może się trochę wypłucze. I sprawdziło się niestety powiedzenie: co nagle to po diable. Przed wyjściem trochę się bałam co też wyjdzie na tej mojej łepetynie ale Luby mnie pocieszył twierdząc, że nawet łysa będę najpiękniejsza - także ja mu już nie wierzę jeśli chodzi o mój wygląd. Dziwne, że w ogóle kiedykolwiek wierzyłam.

Wczoraj miałam zakręcony dzień, nic prawie nie zjadłam. Przed śniadaniem pobiegłam z mamą na drugi koniec naszej wielkiej metropolii do sklepu (góra, dół, góra, dół) co zajęło nam prawie 1,5h. Wróciwszy zrobiłam sobie koktajl z pomarańczy i mango z imbirem, a chwilę potem już wybruszyłam do fryzjerki i znowu z górki i pod górkę kilka razy. Po obiedzie zapakowałam się w taką dużą torbę (wałóweczka) i plecak i dawaj z tym pod górę na pkp. O 23 dotarłam do Wrocławia, naprawiłam komputer i czekałam na tego mojego Mężczyznę jedynego, który dojechał dopiero o 5. O 12 łaskawie wygramoliliśmy się z łożka i zadzwoniliśmy po pizzę (sic!). Zjadłam tylko kawałek ale zła jestem bo złamałam swoje zasady. Poza tym jestem jak na razie na samych cytrusach bo nie czuję się na siłach żeby walczyć z nożami czy wrzątkiem. Po podróży na ogół kończy się to u mnie ciężkimi obrażeniami a akurat plastrów brak. I pewnie dzisiaj tak skończę. Czyli podsumowując dwa ostatnie dni to wielka dietetyczna porażka. Tak się nie powinno robić! ;/ Jutro wracam od nowa z regularnymi posiłkami, pełnowartościowymi produktami i prawdziwymi ćwiczeniami, chociaż dzisiaj spaliłam całkiem sporo kcal. :)

Wybaczcie, że ten wpis taki chaotyczny ale brak snu wpływa na mnie otumaniająco :)