0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Recenzje kosmetyków

blogi.szafa.pl/ /Ewela1504

Najnowsze wpisy w kategorii Wszyściutko

Zakupy na Romwe
paź. 13

Zakupy na Romwe

    Czytaj więcej

komentarzy: 0
5 ulubionych kometyków-pielęgnacja twarzy
mar. 20

5 ulubionych kometyków-pielęgnacja twarzy

Witam :) Dziś przedstawie wam 5 moich ulubionych kosmetyków do pielęgnacji twarzy:) Fajnie by było, abyście wy także zrobiły takie notki ;) Może akurat któraś z nas odkryje nowy kosmetych wszechczasów;) Dziś twarz, a niedługo ciało, włoy, kolorówka itp ;) No to zaczynamy ;)   1.Płyn... Czytaj więcej

komentarzy: 7
Ewa Chodakowska & Mel B  ćwiczymyyyy
mar. 10

Ewa Chodakowska & Mel B ćwiczymyyyy

Hej;) Od dwóch tygodni ćwicze z Ewą Chodakowską. Zacżęłam skalpel, i do końca marca będe go kontynuować. ćwiczę codziennie, odpusczam sobie tylko w poniedziałki.Wczraj dołożyłam sobie 10 minutowe treningi z mel B;) Nie trzymałam specjalnie jakiejś diety, ale zaczynam od dziś,... Czytaj więcej

komentarzy: 12
Nowości kosmetyczne
sty. 28

Nowości kosmetyczne

Oto moje nowości kosmetyczne, zobaczymy jak z nimi będzie;) Jeśli miałyście coś to piszcie jak sie sprawuje u was;) 1.Perfecta-krem matujący  na dzień i na noc , dotleniający.Już go miałam , uwielbiam go super matuje, wczesniej miałam matujący z Avon,ale wrócilam do perfecty, bo nic... Czytaj więcej

komentarzy: 8
5 przykazań zimowej pielęgnacji cery
gru. 05

5 przykazań zimowej pielęgnacji cery

1. Sięgnij po półtłusty lub tłusty kremTen kosmetyk zabezpieczy cerę przed mrozem. Kremy nawilżające w tym okresie lepiej nakładać na noc.   2. Stosuj podkład i puder Makijaż to kolejna warstwa ochronna na twarzy, dlatego warto się odpowiednio zabezpieczyć. Twoja cera doceni taką... Czytaj więcej

komentarzy: 0
Nivea Volume Sensation- szampon+ odżywka
lis. 04

Nivea Volume Sensation- szampon+ odżywka

Ostatnio w gazecie znalazłam probki szamponu i odżywski volume sensation, ale dopiero dziś raczyłam je przetestować;)   Producent :Nivea Nazwa produktu: Volume sensation Zapewnienia producenta : dodaje objętości bez obciażania włosów,wzmacnia włosy u nasady, łagodnie myje i... Czytaj więcej

komentarzy: 0
Recenzja kosmetyków firmy Mariza
paź. 19

Recenzja kosmetyków firmy Mariza

Jak wiecie od niedawna istnieje firma kosmetyczna mariza. Jestem konsultantką tej firmy i przetestowałam już trochę produktów. Oto moja recenzja:   1.Zestaw szampon+ odżywka- awokado i jedwab do wlosow suchych i zniszczonych Szampon w swojej konsystencji nie pasuje mi,... Czytaj więcej

komentarzy: 2
Podkad Rimmel lasting finish
sie. 24

Podkad Rimmel lasting finish

Juz trzeci raz pisze tą notke i juz powoli się wkurzam, nie wiem co sie dzieje z tym blogiem na szafie , obrazka nie mozna dodac, beznadzieja kompletna, chyba trzeba napisac do admina zeby cos z tym zrobił. o ok recenzja:   Producent ;Rimmel Nazwa produktu :lasting finish 25 hour... Czytaj więcej

komentarzy: 5
Adidas action free pro clear
cze. 21

Adidas action free pro clear

 To już druga recenzja dziś :) Producen t:Adidas Nazwa produktu :"Action 3  for women Pro clear" Zapewnienia producenta: -chroni przed potem i przykrym zapachem przez 38 h -szybkoschnąca formuła -nie zostawia białych śladów Moja recenzja : jest to najlepszy antyperspirant... Czytaj więcej

komentarzy: 0
Recenzja : płyn micelarny Ziaja
cze. 21

Recenzja : płyn micelarny Ziaja

 Cześc kochani dawno nie pisałam, pozdatarm sie to nadrobić:) dziś recenzja płynu micelarnego z Ziaji Producent :Ziaja Nazwa: "Sopot Spa płyn micelarny" Zapewnienia producenta: -zapewnia łagodny demakijaż -zapobiega wysuszaniu skóry -zmiękcza skórę -wpływa kojąco na... Czytaj więcej

komentarzy: 10
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Recenzje kosmetyków

Prowadzony przez:
Ewela1504

Na moim blogów będą recenzje różnych kosmetyków

O mnie

Ewela1504

Na szafie od: 13-12-2011

Obserwuj

Mam an imię Ewelina, interesuję sie modą i wizażem, jestem także zakupoholiczką;)

Obserwują blog
czekoladacom
feeeeling
edit91