0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Walka o lepszą samoocene

blogi.szafa.pl/ /CrystalStyle

kwi. 26

Skalpel test

dodane przez: CrystalStyle dn. 26-04-2014 r.
Skalpel test

Przez 3 tygodnie bede 5 razy w tyg meczyc Skalpel 

zaczynam dzis :)

odchudzanie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 27-04-2014 21:20

Na ja deskę już robiłam po 300 sekund z małą przerwą na oddech, ale teraz wolę w tabacie :) a dokładnie z kanału Fitness Blender tabata 45 minutowa intensywna.
 

CrystalStyle
Zobacz blog

CrystalStyle napisała:

dodane: 27-04-2014 11:46

Claudyn masz racje, bo np cwiczac mel B po jakims czasie dokladalam inne cwiczenia itd bo byo zbyt proste ... ale zaciekawilo mnie jak to inne kobiety cwicza miesiacami jeden trening :p
Deske mam opanowana na 180 sekund .... takze porownanie dobre dalas...
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 26-04-2014 22:24

Chyba nikt mnie tu nie rozumie... napisałam, że skalpel jest dobry na początek - owszem. I odnosi się to posta autorki. Przecież jej nie hejtuję, tylko doradzam. Uważam, że taki trening wałkowany przez 3 tygodnie nie ma sensu. Kondycję można sobie bardzo szybko wyrobić. Zaczynając ćwiczyć po długiej przerwie byłam w stanie zrobić deskę jedynie przez 20 sekund - a tydzień później już 100 sekund. Gdybym przez te całe 7 dni ćwiczyła marne 20 sekund deski to bym była cały tydzień czasu do tyłu. Odchudzanie przez sport polega na stałym podwyższaniu poprzeczki. Idę o zakład, że po piatym dniu autorka będzie na Skalpelu umierała z nudów, no chyba że lubi machać łapkami w celach rekreacyjnych :) Bo co tak naprawdę daje efekty: robienie czegoś na tyle ile się da i odbębnienie treningu, czy praca lekko ponad możliwości? Ja nie pisze tego, żeby komukolwiek zaszkodzić, tylko pomóc. Dla mnie czas jest cenny i mi by było szkoda tracić 2 tygodnie na wałkowanie jednego treningu w kółko. A wakacje coraz bliżej ;)
 

Araven

Araven napisała:

dodane: 26-04-2014 18:38

claudyn - ale przecież dziewczyna napisała, że ZACZYNA DZIŚ, więc o co chodzi? Sama napisałaś, że skalpel jest dobry na początek, a to właśnie jest początek, tak więc wszystko git. :)
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 26-04-2014 17:15

Tyle, że jednym wystarczy robienie "czegokolwiek", a inni są bardziej ambitni... To tak jakby trenować bieganie i przez cały okres biegać po 1 km, zero progresu. A w treningach raczej nie o to chodzi... Autorka zrobi jak chce, ja tylko doradzam, bo sama dużo ćwiczę.
 

Avonelka

Avonelka napisała:

dodane: 26-04-2014 16:25

A ja uważam że skalpel jest ok, sama go ćwiczę :)
Każdy ćwiczy to co lubi ! ważne że się w ogóle "coś" robi :)
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 26-04-2014 15:39

skalpel jest słaby ... dobry, ale na poczatek ;) polecam treningi z kanału fitness blender
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Jeśli nie czujemy się w pełni wartościowi, tak też postrzegają nas inni.

O mnie

CrystalStyle

Na szafie od: 07-11-2011

Obserwuj

Blog o wzlotach i upadkach przy dążeniu do wyznaczonego celu.

Obserwują blog
karolinag86
feeeeling
z_pazurem
szafiarka_
Anniiiaa
Ula2850
piska129
bunnything
mikakenshin
yesunconditionally
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1