0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Byc Piękną

blogi.szafa.pl/ /ChocolateDuo

paź. 16

be perfect - rozpis diety pomocy !!

dodane przez: ChocolateDuo dn. 16-10-2013 r.
be perfect - rozpis diety pomocy !!

hej :) chcialabym waas prosic o jakis rozpis diety . najlepiej przetestowanej . oczywiscie chodzi mi o zdrowe odzywianie , 5 posilkow dziennie owoce srki wiejskie itd. . 

chodzi mi tylko o tydzien :) jezeli ktoras z was taki posiada to nie pogardze :) 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


anusiaa188

anusiaa188 napisała:

dodane: 16-10-2013 20:17

przedewszystkim oblicz sobie bilans podstawowy + wysiłek, odejmij 300 i wtedy można działać, aa noi owocę tak naprawdę nie są wskazane na redukcji ;p
 

agusiaks

agusiaks napisała:

dodane: 16-10-2013 19:48

u mnie zazwyczaj:

ś: Owsianka (Otręby żytnie, pszenne, owsiane, płatki owsiane) dodaję kokos, albo budyń, + Owoc + jem tekturki bo lubię ;)
2S: Pełnoziarnisty chlebek albo bułka
Obiad: zawsze warzywa/ryba/mięsko z piersi z kurczaka/makrelka/ naleśniki tutaj kombinuję
kolacja: zazwyczaj wiejski/jajecznica/bułka pełnoziarnista itp :P
 

unrestrained

unrestrained napisała:

dodane: 16-10-2013 19:11

Szafa mi się na chwilę zepsuła, więc przepraszam za ten spam i obcięte komentarze... :(

Mój dzisiejszy:
- śniadanie: 1 kromka chleba pełnoziarnistego, serek wiejski, 1 kiwi, kubek zielonej herbaty;

- II śniadanie: mały jogurt naturalny z dwoma łyżkami musu jabłkowego (domowy, zero cukru
 

kinior20
Zobacz blog

kinior20 napisała:

dodane: 16-10-2013 19:08

Ja wyrzuciłabym banana a zastąpiła go innym owocem:) przy odchudzaniu nie powinno się jesc banana i winogron,polecam za to grejfruty wlasnie,jablka,kiwi.Sniadanie oki,drugie tak samo,do obiadu KONIECZNIE dołóż nabiał,rybe,piers z kurczaka,ewentualnie zastępuj 2 jajkami,zupa buraczkowa - zależy jak robiona?ja bym odpuscila ja całkowicie,kolacja - serek wiejski cały? może zjedz pol,daruj sobie owoc(cukier) dodaj np. pomidora:)
 

unrestrained

unrestrained napisała:

dodane: 16-10-2013 19:06

Mój dzisiejszy:
- śniadanie: 1 kromka chleba pełnoziarnistego, serek wiejski, 1 kiwi, kubek zielonej herbaty;

- II śniadanie: mały jogyrt naturalny z dwoma łyżkami musu jabłkowego (domowy
 

unrestrained

unrestrained napisała:

dodane: 16-10-2013 19:06

Mój dzisiejszy:
- śniadanie: 1 kromka chleba pełnoziarnistego, serek wiejski, 1 kiwi, kubek zielonej herbaty;

- II śniadanie: mały jogyrt naturalny z dwoma łyżkami musu jabłkowego (domowy
 

unrestrained

unrestrained napisała:

dodane: 16-10-2013 19:04

Mój dzisiejszy:
- śniadanie: 1 kromka chleba pełnoziarnistego, serek wiejski, 1 kiwi, kubek zielonej herbaty;

- II śniadanie: mały jogyrt naturalny z dwoma łyżkami musu jabłkowego (domowy
 

ChocolateDuo
Zobacz blog

ChocolateDuo napisała:

dodane: 16-10-2013 18:50

a czy taki jadlospis jest ok ?
Sniadanie : owsianka . szklanka mleka 3 lyzki platkow owsianych
II sniadanie : kanapka z twarozkiem ( ciemny chleb) , banan
Przekaska : niestety ze wzgledu na to ze jestem dlugo w szkole musialam przelozyc posilki : jogurt jogobella , jablko
Obiad : makaron ciemny z brokulami , chochla zupy buraczkowej
Kolacja : seerek wiejscki ze szczypiorkiem , kromka chleba ciemnego , brzoskwinia
 

kinior20
Zobacz blog

kinior20 napisała:

dodane: 16-10-2013 17:45

Mój dzisiejszy np:
ŚNIADANIE: 2 kromki chleba z odrobiną serka Turek Figura (posmarowane cieniuteńko),2 cienkie plasterki szynki z kurczaka,na to ogórek kiszony, zielona herbata

II ŚNIADANIE : pół grejfruta,szklanka kefiru

OBIAD; 120g piersi z kurczaka w carry,duszonej z warzywami: brokuł,kapusta pekińska,marchewka,cebula; 20g makaronu pełnoziarnistego

PODWIECZOREK: jabłko pokrojone z cynamonem,polane troszke kwaśnym mlekiem - wbrew pozorom pychotka tylko jabłka muszą być słodkawe

KOLACJA (zamierzam zjeść): 100g sera białego chudego z przyprawami - papryka,czosnek,pieprz,do tego wkroję troszkę cebuli lub pomidora
 

karenmuse
Zobacz blog

karenmuse napisała:

dodane: 16-10-2013 16:59

dobrze to w takim razie mój:
śniadanie: 5 łyżek płatkow owsianych (ok 50g), 7 migdałów, odrobinę suszonej żurawiny i śliwek, cynamon, miód, mleko (ok. 200-250ml), pół jabłka startego na tarce

2. śniadanie: sałatka ala grecka(sałata, pomidor, rzodkiewki, oliwki, ser feta/mozarella) +opcjonalnie kromka chleba (ale nie trzeba)

obiad: kasza z kurczakiem i ogórkiem konserwowym

kolacja: serek wiejski z rzodkiewką/pomidorem i zieloną cebulką (+kromka żytniego opcjonalnie)

słodka przekąska w ciągu dnia: żurawina/2 kostki gorzkiej czekolady
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 16-10-2013 16:23

nie mam gotowca ;) ale napiszę mój przykładowy dzień ;)

śniadanie: 3 łyżki płatków owsianych, łyżka rodzynek, suszona żurawina, 10szt. migdałów (lub innych orzechów np. laskowe), 250 ml mleka 1,5% lub 2%

2 śniadanie: jabłko lub gruszka, albo jeszcze inny owoc (np. 3 szt. kiwi)

obiad: bardzo szybki: mrożone warzywka na patelni + pierś z kurczaka przyprawiona (przyprawa do kurczaka) + pół torebki ryżu pełnoziarnistego.

podwieczorek: jogurt naturalny z np. pokrojonym małym bananem i malinami lub jogurt naturalny + mielone siemie lniane.

kolacja: dwie kromki chleba razowego z chudą szynką, serek wiejski a do niego dodać trochę pokrojonego pomidora i pieprz do smaku.
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1