0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Physical activity ♥

blogi.szafa.pl/ /Anita__91

paź. 21

treningi, treningi i jeszcze raz treningi!

dodane przez: Anita__91 dn. 21-10-2013 r.
treningi, treningi i jeszcze raz treningi!

Dziś mija tydzień odkąd podjęłam wyzwanie! Czas 2,5 miesiąca nieubłaganie sie skraca ;) ale póki co nie próżnuję! ;D

Sobota mimo, że bez treningu była aktywnie spędzona u babci na wsi :) aktywnie i z pożytkiem - grabienie liści i przekopywanie ogródka :) plus mały grzeszek - zjadłam (jak na mnie to tylko haha) dwa faworki ;P ale zawsze nie mogę się obszeć babcinym faworkom ;) pewnie to doskonale rozumiecie ;)

 

A w niedzielę trening - 1 i 3 część treningu Ewy Chodakowskiej z gwiazdami :)

Dziś - Skalpel 2 :)

 

i kolejna porcja motywacji! :) same brzuszki bo płaski brzuch to mój priorytetowy cel! ;D

 

oraz coś na pocieszenie po przerwanych treningach (przerwa 3 tygodnie) ;)

 

wpis edytowany 2013-10-21 o godz. 18:22:38

treningi, ćwiczenia, Ewa Chodakowska,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


anemone_sollel

anemone_sollel napisała:

dodane: 30-11-2013 11:26

StayMatte - wg ciebie na tych zdjęciach jest skóra i kości? To odpal sobie fashion.tv czy coś podobnego i porównaj. Na zdjęciach są zdrowe, wysportowane dziewczyny a nie kościotrupy o galaretowatych ciałach. I to że ktoś chce dobrze wyglądać to od razu jest płytki? Zastanów się co piszesz.
 

StayMatte

StayMatte napisała:

dodane: 29-11-2013 14:05

brzydkie brzuchy liczy sie zdrowie i rozum a nie wyglad.... no ale jesli jestescie takie plytkie i chcecie szpanowac tylko wygladem (skora) i koscmi to smiech na sali...
 

MalwiLove
Zobacz blog

MalwiLove napisała:

dodane: 06-11-2013 14:41

te brzuchy są piekne ;) Bede taki mieć ! ;-)
 

anemone_sollel

anemone_sollel napisała:

dodane: 22-10-2013 18:56

Jestem niewiele wyższa bo 164 cm :) To dobrze! Hantle w dłonie i się poć :D
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 22-10-2013 13:41

no właśnie zależy od budowy, mam tylko 160cm wzrostu i 54kg ;) (właśnie sprawdziłam badanie analizy składu ciała) a do brzucha ze zdjęcia jeszcze mi trochę brakuje ;P
przekonałaś mnie do ćwiczeń z obciążeniem :)
 

anemone_sollel

anemone_sollel napisała:

dodane: 22-10-2013 11:18

Masz 19% i oponkę na brzuchu? Chyba za uchem :) Chociaż wszystko zależy od budowy. Jak powiedziałam trenerowi że chcę zejść do tych 14-15% to mi się zapytał gdzie ja mam ten tłuszcz :P a mam ok. 28% przy wadze 62 kg - i tego faktycznie nie widać. Tylko ja widzę :) Na początek 2,5 kg będzie ok. Ciężar zwiększaj za każdym razem jak już zaczniesz robić 12-15 powtórzeń w 3 seriach i nie będziesz się za bardzo męczyć. Zresztą to czuć że coś jest za lekko.
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 21-10-2013 23:51

W takim razie niebawem dodam również ćwiczenia z obciążeniami. Na początek te 2,5kg co mam w domu, od czegoś trzeba zacząć ;) a później wybiorę się na siłownie po coś cięższego ;)
Byłam niedawno na analizie składu ciała i mam 19% tkanki tłuszczowej w ciele.
O diecie oczywiście pamiętam :)
Jeszcze raz wielkie dzięki za komentarze! :)
 

anemone_sollel

anemone_sollel napisała:

dodane: 21-10-2013 23:38

Nigdy nie jest za szybko na obciążenie :) Ja zaczynałam z Jillian w styczniu. Żałuję że miałam tylko 1-kilogramowe hantle. Później kupiłam kettlebell 4 kg - myślałam że to jest ciężkie. W maju poszłam na siłownię i od razu dostałam kettla ważącego 8 kg. Teraz robię swing z 16 kg, przysiady z 60 kg, wykroki z 15 kg/20 kg, wyciskanie 20 kg... gdyby ktoś mi powiedział kilka miesięcy wcześniej że to zrobię to stwierdziłabym, że upadł na głowę. Ale efekty są - zgubiłam 15 kg z czego 12 kg to tłuszcz (ale łącznie schudłam 28 kg). Zostało mi jeszcze jakieś 10-11 kg samego tłuszczu, bo chcę mieć jakieś 13-15% tkanki tłuszczowej w ciele czyli ściąć to prawie do minimum. Dlatego ważne są ćwiczenia z obciążeniem :) Nie będziesz wyglądać jak Pudzianowski bo kobiety mają 40 razy mniej testosteronu od mężczyzn. Oczywiście mogą tak wyglądać ale po zastrzykach w dupsko :P Ćwiczenia Chodakowskiej czy Mel B powodują najpierw utratę wody w organizmie, a następnie mięśni bo nie ma tego obciążenia. Męczysz tymi podskokami organizm przez co je spalasz. Zresztą tak samo dzieje się podczas biegania - też spala się mięśnie jeśli biega się "nieumiejętnie" czyli dłuuuuuuugo i ciągle w takim samym tempie. No i najważniejsza i tak jest dieta. Trzeba jeść! Bo jeśli nie będziesz jadła odpowiednio dużo kalorii to też spalisz mięśnie. Możesz zrobić mix ćwiczeń Chodakowskiej/Jillian/Zuzki itd. z siłownią - jak najbardziej. Ja robię coś podobnego, tzw. trening funkcjonalny tylko w moim przypadku są to ćwiczenia dobrane przez trenera.
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 21-10-2013 23:15

ale te wszystkie metamorfozy, które przechodzą kobiety ćwicząc z Ewą.. to chyba jednak coś w tym jest ;)
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 21-10-2013 23:13

Właśnie ćwiczę całe ciało (staram się mieszać różne treningi Ewy), nie skupiam się wyłącznie na brzuchu. Myślałam już o ćwiczeniach z obciążeniem, ale to może jeszcze za szybko, w każdym razie w pokoju stoją dwa 2,5kg hantelki i póki co czekają aż je podniosę z podłogi ;) ostatnio gdzieś czytałam, że ćwiczenia z obciążeniem bardzo pomagają zgubić tłuszczyk. No nic może pora się jednak wcześniej wybrać z chłopakiem na siłownie ;)
A skąd masz taką wiedzę, że z Chodakowską i Mel B gubi się wodę i mięśnie? I czy połączenie tych treningów z treningami z obciążeniem na siłowni da już lepsze efekty?
Bardzo dziękuję za rady! :)
 

anemone_sollel

anemone_sollel napisała:

dodane: 21-10-2013 23:00

Dobrze by było gdybyś to robiła na zasadzie ćwiczenia-odpoczynek-ćwiczenia-odpoczynek. Jeden dzień minimum zwłaszcza że to nie jest ciężkie. Ja chodzę na siłownię 4 razy w tygodniu przez co 2 dni mam wyjątkowo pod rząd ale wtedy nie robię przysiadu ze sztangą ważącą 60 kg, bo na drugi dzień się nie ruszę. A tłuszczu nie pozbędziesz się dzięki Chodakowskiej/Mel B itd. Zgubisz głównie wodę i mięśnie - przez co wyda się Tobie że wyglądasz szczuplej. Bez obciążenia się nie obędzie. No i nie da się pozbyć tłuszczu z jednej partii ciała. Piszesz o katowaniu brzucha, ale to nic nie da. Trzeba ćwiczyć całe ciało.
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 21-10-2013 22:46

a ja to tak nazywam ;) (trening nie musi od razu oznaczać wylewania siódmych potów za każdym razem lub ciężkich ćwiczeń z obciążeniem ;)) póki co są to ćwiczenia z Ewą Chodakowską :) Skalpel i trening z serii total fitness, a już niebawem znowu wrócę do Turbo i Killera i dodam ćwiczenia z Mel B.
2 dni w tyg nie wystarczą na to aby mięśnie odpoczęły i się zregenerowały?
Może faktycznie przesadzam z ilością, ale zależy mi na efektach, chociaż nie mam aż tak dużo do zrzucenia to jednak chciałabym się pozbyć tej nieszczęsnej oponki do Sylwestra haha ;) a tak to bardziej chodzi mi o modelowanie sylwetki ;) i po prostu aby mieć aktywność fizyczną, po której dobrze się czuję :)
 

anemone_sollel

anemone_sollel napisała:

dodane: 21-10-2013 22:21

Treningi 5-6 razy w tygodniu? Tzn. "treningi" bo jeśli to są podskoki z Chodakowską to nie nazwałabym tego treningiem. W każdym razie 5-6 razy to zdecydowanie za dużo. Mięśnie muszą odpocząć i się zregenerować. 3-4 dni w zupełności wystarczą.
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 21-10-2013 22:18

wow! :) pozazdrościć w takim razie :)
jak długo na niego pracowałaś?
 

luxxor

luxxor napisała:

dodane: 21-10-2013 22:08

nie szkodzi:P Ciesze się że moje zdjęcie daje komuś motywację :)
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 21-10-2013 20:47

Agnez44 - cieszę się, że jesteś szczęśliwa :) ja również i też mam super faceta, który powtarza mi, że wyglądam rewelacyjnie i nie potrzebuję nic zrzucać ;) a ćwiczę wyłącznie dla siebie, aby bardziej się sobie podobać stając przed lustrem :) ale również dla zdrowia, bo przecież ruch fizyczny to zdrowie i przede wszystkim dobre samopoczucie :) i moim skromnym zdaniem właśnie dlatego warto trenować :)) pozdrawiam :)
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 21-10-2013 20:40

Zdjęcie znalezione w internecie, zresztą jak wszystkie inne (teraz nawet nie pamiętam dokładnie gdzie) i nie mam też pojęcia kto jest właścicielem tego świetnego brzucha, w każdym razie obecnie ciężko jest zastrzec sobie kopiowanie jakichkolwiek zdjęć, raz wrzucone do sieci często traci wszelkie prawa autorskie.
W każdym razie bardzo przepraszam autorkę jak ją uraziłam wrzucając tutaj jej zdjęcie jako swoją inspirację.
 

Agnez44

Agnez44 napisała:

dodane: 21-10-2013 20:37

JESTE PO 30 A WSPANIAŁEGO FACETA KTÓRY PRAGNIE NIE JA WARIAT (TO WIDAĆ:)) JESTE FILIGRAOWA I CHUDA JAK PATYK , A NIECIEKAWY BRZUCH ,JAK CIASTO NA PIEROGI...TROCHĘ ĆWICZYŁAM...ALE NIE CHCE MI SIĘ MĘCZYĆ...BO MAM W ŻYCIU WSZYSTKO CZEGO PRAGNE!!! UMIĘŚNIONY BRZUCH? ON I TAK PRAGNIE MNIE JAK WARIAT!!!! CZEGO I WAM ŻYCZE Z SZACUNIEM A.B :)
 

luxxor

luxxor napisała:

dodane: 21-10-2013 20:24

Masz pozwolenie od autorki na kopiowanie pierwszego zdjęcia (głownego) ? :)
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 21-10-2013 18:47

dzięki ale nie ma czego* to tylko tydzień ;) mam nadzieję, że ta motywacja pozwoli dalej mi wytrwać ;) pozdrawiam :))
 

1 2
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Physical activity ♥

Prowadzony przez:
Anita__91

Blog jest formą mojego prywatnego dziennika. Będzie on pełnił funkcję MOTYWATORA (zabrzmi egoistycznie - wybaczcie) przede wszystkim dla mnie, który da mi siłę w drodze do celu, jakim jest idealna, szczupła i wysportowana sylwetka. Dzieląc się z Wami aktywnością fizyczną i czasem tym co jem ;) (niestety albo stety bez możliwości spróbowania;)) liczę na przysłowiowe wsparcie z zewnątrz. Blog jest dla mnie czymś w rodzaju zobowiązania: "skoro tak piszesz to tak rób!".

O mnie

Anita__91

Na szafie od: 21-03-2010

Obserwuj

Anita - tak mam na imię ;) ale to żadna tajemnica, gdyż taki jest mój login na szafa.pl ;) Wieku też nie ukryję (91 to mój rocznik) ;) mam 23 lata. Od połowy lutego 2013 roku zaczęła się moja przygoda z treningami :)

Obserwują blog
agnes56
z_pazurem
ellieellie
margerita28
Jaryna
sylwiap0611
patrycja-90
Ula2850
Mussczekoladowy
supernatural1995
domisiaaaaa
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
3